خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

نشونه

تو ازم نشونه خواستی تو بهشتم خونه خواستی 

 این شبا دعا کن آدم  حالا که بهونه خواستی 

 عمری در پناه عشق باش عشقی که شبونه خواستی

بنوش از چشمه ی رحمت هر چقدر پیمونه خواستی   

 یک قدم بیایی به سمتم صد قدم میام به سمتت 

 از ته دلت دعا کن تا که آروم بشه قلبت  

نا امید نباش که شاید داره درمون می شه دردت  

رو به هر کم و زیادی در توبه رو گشودم 

 مهر من داشتی که حالا تو رو تا خودم کشوندم  

 این شبا دعا کن آدم تو یه قطره از وجودم 

 

این آهنگ رو محسن یا حقی خوانده هر کاری کردم نتونستم رو وبلاگم بذارمش... 

 ازش خیلی خوشم اومد گفتم بذارمش که نشد...

می گم ها این ipad عجب چیز خوبیه کار آدمو راحت می کنه دیروز باهاش قران خواندم هم نوشتش بود و هم صوتش دیگه خیلی باید آدم چیزی باشم که اینبار قرآن رو با این تکنولوژی راحت دور نکنم هر سال همینو می گم و بعد تا جز 7 8 بیشتر نمی خوانم... 

اما امسال نذر کردم انقدر نذر دارم که....

 مامان می گه موقع نماز خواندن تو با خدا حرف می زنی و موقع قرآن خواندن خدا با تو...

خدا خیلی مهربونه این شبا دعا کن آدم!  

 

بعد نوشت: 

بلاخره تونستم!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
arman 24 مرداد 1389 ساعت 09:05 ب.ظ http://filmmilm.blogfa.com

سلام دوست عزیز.من یکی از نویسندگان فیلم میلمم و در داقع بیشتر نقدای این وبلاگو خودم میکنم.راستش دیدم همش مسعودو تحویل می گیرین حسودیم شد گفتم بیام منم یه سلامی عرض کنم!
راستی وب جالبی دارین.فعلا

صبا 25 مرداد 1389 ساعت 02:01 ب.ظ http://harfhaiedeltangi.persianblog.ir

سلام عزیزم
من آهنگشونشنیدم.امامتن شعرش عالیه.چقدرعمیقه اونجاکه میگه این شبادعاکن آدم.
عباداتت قبول خانومی.التماس دعا

خودم 25 مرداد 1389 ساعت 08:37 ب.ظ

آزمایش آواتار

فاطمه 25 مرداد 1389 ساعت 11:58 ب.ظ

داره گریه ام می گیره می دونی که چرا!فقط اینجا می تونم اونطوری که می خوام بنویسم!راستی دوباره بگم!اهنگش ارامش بخشه!

الان اما من همون حسی رو دارم که تو دیشب داشتی... کاش رو خط بودی!!!آهنگش شدید تاثیر گذار رو حسمه...

سایه 27 مرداد 1389 ساعت 10:54 ب.ظ

آفرین ببین خودت تونستی بزاری :دی
دستم هم درد نکنه بابت معرفی آهنگ.
الانم گشنمه برای وقت تلف کردن اومدم اینجا نگی باز این همیشه اینجاسسسسسسسسست :دی

هستی دیگه:دی
تو که از دستت یه قطره هم نمی چکه آهنگم مدیون گوشای خودم هستم که همه جا کار می کنه:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد