خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

چی شد که اینطوری شد؟

یار دبستانی من ، با من و همراه منی  

  چوب الف بر سر ما، بغض من و آه منی
حک شده اسم من و تو، رو تن این تخته سیاه  

  ترکه ی بیداد و ستم ، مونده هنوز رو تن ما

دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علفاش
خوب اگه خوب ؛ بد اگه بد ، مرده دلای آدماش
دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه
کی میتونه جز من و تو درد مارو چاره کنه ؟

یار دبستانی من ، با من و همراه منی
چوب الف بر سر ما ، بغض من و آه منی
حک شده اسم من و تو ، رو تن این تخته سیاه
ترکه بیداد و ستم ، مونده هنوز رو تن ما 

 

 

خدا هر چه زودتر امام زمانمونو برسونه و نجاتمون بده  

 

----------------------------------------------------------------------------------------------- 

 پنجشنبه ۴ تیر

نوشتمو پاک کردم به دلایلی...بهتره در مورد چیزای بهتر صحبت کنیم مثل کنکور :دی  

به به فردا کنکور دارم هیچی نخوندم فرمالیته گفتن اینجا برگزار می شه ما هم شرکت کردیم اگه قبول شدم چه بهتر اما برنمی گردم  :دی اگه هم قبول نشدم tan pis!