خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

رفتن به فسی بوک و دیدن عکسهای بر و بچ در اونور آب بعد از سه ماه مارو حسابی هوایی کرد و اندکی دلمان گرفت... باورش سخت است اما بهشتی بود زود گذر (البته از دور!!)...

سر و سامان گرفتم حسابی... اینترنتم به پای اونجا نمی رسه اما خوبه...

هر دو هفته یکبار در سرماخوردگی به سر می برم الانم یکی از همون هفته هاس...

کلاسای رانندگی هم تموم شد و امتحانشم قبول شدم و منتظر گواهی ام تا از دست این تاکسی ها راحت شم...

هر از چند گاهی هم هنگام عبور از خیابان تقریبآ تا دم مرگ میرم ، از اونجایی که رانندگان محترم به شدت مراعات عابرین رو می کنند و از یک میلیمتری بنده با سرعت جت حرکت می کنند...

کلاسارو هم تا جایی که بتونم نمی رم چون بسیار خسته کننده است و ترجیح می دم در خانه بمانم و بخوانم....

در کل روزگارم بد نیست....

نظرات 3 + ارسال نظر
مسی 26 آذر 1389 ساعت 03:34 ب.ظ http://masihane2009.blogfa.com/

سلام فاطمه جان
امیدوارم زودتر حالت خوب بشه.
رانندگی میلیمتری هم خودش یه مدال می خوادا

مرسی مسی جون... با چشم بسته رانندگی کردن که مدال نمی خواد!! نزدیک بود منو به کشتن بدن!!!

امیرحسین 27 آذر 1389 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام
این فیس بوک هم بد بلاییه ، چند روز پیش رفقا عکس یکی از خانم های همکلاسی رو توی فیس بوکش رصد کردن ، طرف هم کمی بی حیایی کرده بود ،الان عکسش شده بک گراند پی سی ملت
جالبه، این جماعت ادعای دموکراسی دارن اما خودشون نمی تونن با یه عکس کنار بیان
تبریک
کماکان خواننده شما هستیم

سلام بازم اومدی فک نمی کردم دیگه بیاین آخه نگاه ساده رو بستی نمی دونم چرا! من خیلی وقت بود نرفته بودم توش.... ولی بازم اگه دوباره نوشتی خبرم کن....
مرسی

صبا 28 آذر 1389 ساعت 02:23 ب.ظ http://harfhaiedeltangi.persianblog.ir

سلام عزیزم.دلم برات تنگ شده بود.مراقب خودت باش

سلام مرسی که اومدی... خیلی خیلی از پستایی که گذاشتی عقبم دلم می خواد همشو بخوانم بعد برات نظر بزارم...
تو هم مواظب خودت باش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد