خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

ولادت در کعبه

«آدمیان بشارت باد بر شما علی پسر فاطمه بنت اسد مولود کعبه به دنیا آمد»

 

ابن قعلب می گوید : با عباس - پسر عبدالمطلب - وگروهی دیگر ، رویاروی خانه خداوند نشسته بودیم فاطمه دختر اسد ، به سوی خانه خدا پیش آمد ، ایستاد و چنین گفت : « خداوندا ، به تو و پیامبرانت وکتابهایشان ایمان دارم . گفتار ابراهیم (ع) ، جد خود را راستین می دانم ،همانکه  این خانه را به فرمان تو بنا نهاد ...

تو را به او وبه این کودک که با خویش در شکم دارم سوگند می دهم که زادنش را بر من آسان کن ! »

در همین هنگام ، شگفتا ! به چشم خویش همه دیدیم که دیوار خانه خداوند از هم شکافت، وآن گرامی بانو ، پا به درون گذارد ودیوار دوباره به هم بر آمد ...

شتابناک برخاستیم تا در خانه را باز کنیم ، اما باز نشد ... ودانستیم که حکمت خداوندی در کار است ...

چهار روز بعد ، آن عزیز بانو ، از خانه پا بیرون نهاد ، با کودکی در آغوش که به او می بالید ... وگفت : پیامی از غیب شنیدم که نامش را « علی » بگذار .

 

در ضمن روز پدر هم مبارک قابل توجه تمام پدران خوب دنیا....

 

مولود کعبه

 

شکرت خدا

خدایا!

خطاها و گناهانم بی شمارند٫ اما رحمت تو بیش از تمامی آنهاست.

تو هرروز فرصت زندگی تازه را به من می بخشی.

مرا خردی عطا کن تا درست را از نا درست تشخیص دهم و

مرا نیروی آن بخش تا راههای نا هموار را بپیمایم.

 

تا حالا شده که از ته قلبت بخوای اما جواب نگیری؟   (نمی دونم شاید قسمت اینجوری باشه)

از دو سه هفته پیش اعلام کردند که ثبت نام اعتکاف در مسجد گوهرشاد واقع در حرم مطهر به صورت اینترنتی انجام میشه...

من هم با اطمینان کامل از اینکه اسمم از بین این همه شرکت کننده حتمآ در میاد ثبت نام کردم...

وای به حال من که اسمم نه توی اسامی اعلام شده در اومد و نه توی اسامی ذخیره...

خدا یعنی من واقعآ لیاقت اینو ندارم که تو حرم امامت معتکف بشم؟!