خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

بعضی وفتا اگه بعضی چیزا تو دل آدما بمونه خیلی بهتره...  

گاهی وفتا با بعضیا درد و دلایی می کنی که مثه چی بعدش پشیمون می شی چون همون آدما که بهشون اعتماد کردی و درد دلت و باهاشون درمیون گذاشتی یه روزی میشه که با همون حرفا بهت خنجر می زنند. 

در کل عادت ندارم درد و دل کنم اما یکبار یا شاید دو بار که این کارو کردم حرفامو از زبون کسای دیگه شنیدم واسه همین ایمان اوردم اگه یه رازی تو دلت داری همونجا نگهش داری وقتی راز از تو دلت بیرون اومد دیگه راز نیست. 

... 

نمی دونم چرا بعضی از آدما از بالا به همه نگاه می کنند و هر کاری که براشون بکنی زورشون میاد حداقل یه تشکر خشک و خالی بکنند. 

خدایا اگه ثروت میدی تواضع هم در کنارش بده...