خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

موندم در ایام تعطیلاتم چه بکنم؟ نکه تو این مدت خیلی درس خواندم الان دیگه حوصلش نیست!!!

مامن هم درست گذاشت همین هفته رفت و ما رو تنها گذاشت...

بیکاری رو بد شروع کردم خیلی خوابیدم تنها کاری بود که می توانستم به خودم ثابت کنم که تعطیلم و امروز فیلم دیدم سریال نیکیتا هیجانیه خوشم میاد همشو تا جایی که رو آنتن اومده دیدم دیگه ندارم:((

و اما کار مهمتری که تو این مدت باید انجام بدم تمیز کاری خونه است!!! از وقتی مامان رفته دو بار جارو برقی و تی کشی کردم حتی به وسواس هم افتادم هی رو زمین نگاه می کنم ببینم آشغال هست یا نه...

احتمالآ از شنبه هم اومدن های مداومم به اینترنت هم شروع میشه البته اگه یه سریال دیگه یا یه کتاب رو شروع نکنم....

این تلفن هم کندگی نداره از سر صبح تا بوق سگ هی زنگ می خوره به هر کی هم که پشت خط باید بگی چی کار کردی؟ چی کارا می کنی؟ چی کار خواهی کرد؟ و غذا چی دارین و .....

یه کم شیطنت! تصمیم گرفتیم تلفن رو از برق بکشیم:دی