خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

می گن دوره ی آخر الزمان دوره ی شک و دو دلی ها و گمراهی هاست خدایا ما هر روز پنج مرتبه در روز حقانیتت و وجودیت بی مانند رو که قبول داریم تکرار می کنیم و ازت می خواهیم که مارو به راه راست هدایت و کنی و ما جرو گمراهان قرار ندی ... 

خدا جون خودت نجاتمون بده از دست خودمون....

این چیزایی که می شنویم و حتی می بینیم باورشون خیلی سخته اما می دونیم که وجود داره  

ثروت قدرت و یا چی؟؟؟؟

 ظلم پایدار نمی ماند.... 

خدا رو شکر که تو هستی خدارو شکر که عدالتت هست خدارو شکر که آخرت هست خدارو شکر که روز جزا هست خدارو شکر واسه همه چیز همه چیز..... 

 

و امروز ما بیشتر از هر روز دیگه به حکومتت ، هدایتت و ولایتت نیازمندتریم پس ظهور کن...