خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

عید اومد بهار اومد

خب یک سال دیگه هم گذشت هر چی بود بد یا خوب تموم شد مثل هر سال تو سال جدید باید تغییر کنیم ولی امسال چند تا هدف بزرگ دارم و می خوام که حتمآ حتمآ بهشون برسم... 

لحظه سال تحویل یه خرده عجیب بود نمی دونم چی شد که یکدفعه هممون پاشدیم و دستامونو دادیم به هم تا سال تحویل بشه خب منم که همیشه ضد حالم همش تو دلم می گفتم این لوس بازی ها چیه! :دی 

هر سال برای عید دکور اتاقمو تغییر می دادم اما امسال چون دو سه ماه پیش اینکارو کرده بودم دیگه حوصلشو نداشتم حتی تا همین صبح هم به طرز افتضاحی اتاق کثیف بود ولی بلاخره تمیز شد حتی میزم!!! نمی دونم چند بار در سال اتفاق میوفته که میزم به طور کامل تمیز بشه ولی امروز شد و تا وقتی که دوباره کتابامو نیارم رو میز تمیز می مونه با این حساب فکر کنم بهتره دیگه هیچ وقت درس نخوانم!!! :دی 

امروز با صبح خوبی شروع شد به طوری که همش این آهنگ رو با خودم زمزمه می کردم (همه چی آرومه من چقدر خوشحالم٬ من چقدر خوشبختم همه چی آرومه...) اما بعدش درد شدیدی افتاد به جونم و تا شب باهام بود و خوشبختانه الان خوب شدم و امشب هم به خوبی تموم میشه... 

واقعآ سر سال تحویل واسه مملکتمون دعا کردم که مشکلاتش حل بشه٬ که موفق باشه و پیروز و بتونم همیشه بهش افتخار کنم و همچنین واسه فرج امام زمان  و چیزای دیگه ...  

فردا اول فروردین امیدوارم یه روز دیگه باشه و سال خوبی شروع بشه...  

 

عید و سال نو مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
هستی 7 فروردین 1389 ساعت 12:32 ب.ظ

سلااااااااااااام عزیزم
خوبی؟ سال نو مبارک
به مامان اینا سلام برسون
سایه رو هم از طرف من ببوس
دلم واستون تنگ شده
انشالله که سال خوبی داشته باشید
به امید دیدار

منصوره 21 فروردین 1389 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام موقع سال تحویل واقعا جاتون کنار ما خالی بود هممون کنار هم نشسته بودیم یک سفره هم من درست کردم از محتویات داخل کیفم خلاصه من که خیلی یادتون بودم چون خودم غربت نشین شدم
عیدت مبارک عزیزم

قربونت برم عزیرم مرسی خیلی دلم برات تنگ شده...
ما هم اینجا همش به یاد تو بودیم می دونیم چه حسیه وقتی تعطیلات عید تموم می شه و بعد از یک ماه خوش گذرونی دوباره باید تنها بشی و راهیه دیار غربت...
غربت ما که داره تموم میشه امیدوارم تا برگردیم مال تو هم تموم شه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد