خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

اعلام موجودیت

من زنده ام نفس می کشم.... کاش یکی بود ازم می پرسید زنده ای؟ اما نه دنیا بی وفا شده...  جقدر حرف واسه گفتن داشتم پس کجایییییییییییییین حرفا؟؟؟؟؟؟

دلم می خواد بنویسم..از اینجا از تو دلم.....اما......وایییییییییی خدا.......... 

امشب خل شدم آهان فهمیدم نه زیاد خوردم زده به سرم الانه که صدای ترکیدن شکم بنده بلند بشه و این همسایه های حساس از خواب ناز بیدار شوند و پلیس و پلیس کشی(اینام خلن واسه خودشون) آهان داشتم می گفتم آره امشب خیلی خوردم آخه مهمونی بودیم ما خانومای بیچاررو که جشن ـــــــــــــ دعوت نکردن البته چرا گلچین که کردن اما انتخاب نشده ها دوره هم جمع شدیم چقدرم بهمون خوش گذشت همش خوردیم ...

 

خدای مهربون تو دل یکی بنداز که بیاد کمکم کنه تو که می دونم دردم چیه؟ نشدنی هم که نیست کمکم کم.

 

به خانومای بیمعرفت هم که خودشون می دونن کیا هستن می گم که اصلآ پیش بینی نمی شد به این سرعت از یاد برم هر کدوم اینو خوندین پیامو به بقیه هم برسونین مخصوصآ بی معرفت ترین تون کل تابستونو با هم بودیم ها ااااااا یادش رفت همه چی من که با همون خاطرات زنده ام تو این ۳ماه شاید ۳بار بیشتر که زنگ نزده که هیچ بهشم میگم گوشی رو بده بچه ها صحبت کنم می گه" خوابن، نیستن ،بالان، حمومن، حالا یکروز زنگ می زنم باهاشون صحبت کنی" حالا اون روز کی قراره بیاد الله و اعلم! همش وعده های سر خرمن هزار بارم sms زدم ها انگار نه انگار.....فاطی رفتی که رفتی برو بمیر.........

چقدر من عصبانیم حسابی هم جوش اوردم یکم نیس یه آب قندی چیزی بده ما بخوریم سر حال بیایم...

نه ولی شعورم بالاست درک می کنم کارو گرفتاری و مصیبت تو جامعه زیاده...فقط اینجایی هان که غصه و غم و گرفتاری حالیشون نمی شه همش لبشون خنده، دلاشون شاد، بدناشون لرزون(همیشه در حال رقص)

ولی نمی دونم چطور شده همشون باهم گرفتاری به سرشون اومده اینجور وقتاس که شیطونه میاد و دم گوش ما ور می زنه می گه حتمآ یه اتفاقی افتاده بعدشم شبا کابوسو دل شوره و نگرانی....

آخ من برم دیگه از وقت خوابم گذشته چرت و پرت می گم البته از اولش چرت و پرت بود کسی این مزخرفات منو نخوانه ها!!!

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فهیمه 23 بهمن 1386 ساعت 07:45 ق.ظ http://vava.blogfa.com

fateme joonam salammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.khoobi khanoomi???????//koja boodi koli delam tang bood barat.barat off mizashtam javab nemidadi negaran shode boodam.eeeee naraftin jashne .....? bara ma hame boodan.maa golchin nakardim.koli khosh gozasht.jat khali.
fateme joon dardet chie?akheyyyyyyyyyyyyyyyyy.man miam komaketa. man opam bia pisham.i

بارون 23 بهمن 1386 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام خانوم.کلی تعجب کردم کامنتتو دیدم.
بد نیستم.
میگذره به هر حال.
خوبی شما ؟
ممنون از اینکه به فکرم بودی.

منصوره دختر دایی جون 27 بهمن 1386 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام گوگولی
من هی میگم بیا خونه ما بزنگ تو هی به خونه بقیه بزنگ
حالا ما که تو می دونی همش تلفنمون یک طرفه خودت بفهم دیگه یک زنگ بزن
ما که هر زنگی می خوره میگیم اینا این دخترعممونه
اما نه بابا رفتین سوئس ما رو از یاد بریدین
منتظرم بای

ای بابا من خونه کدومتون بزنگم ماشالا ماشالا چشم نخورید یکی دو تا که نیستین!!! مامانم گاهی اوقات به مادر جانش زنگ میزنه من هیچ کاره ام بعدشم قربونت فکر هزینه ما رو بکن! شما بزنگید حالا شما عیب نداره چون تلفنتون این جوریاست ما گذشت می کنیم...
دیشب همش داشتم خواب کلاسا رو می دیدم خواب دیدم واسه تعطیلات برگشتم ایران منو بردین سر کلاس یک عالمه آدم اضافه شده بودن تا خانوم عا... دیدم پریدم تو بغلش گریه گریه اصلأ بند نمی یومد...خلاصه که ما هم تو کلاسا هستیم دورا دور...

نفیسه 27 بهمن 1386 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام فاطمه جون خدا شانس بده هوتش که خوندم فکر کردم دلت خیلی برا ما تنگ شده نمی دونستم که هوای خالت رو کردی .بی معرفت من هر دفعه خاله رو می بینم می گم برات حداقل اس ام اس بذاره

چرا مادر دلم واسه همتون تنگیده اما تو حداقل نامردی نمی کنی یه sms می زنی به ما اما اون خاله جان و دیگه ولش کن ترک ما کرد....
باز دمت گرم :دی
به همه سلام برسون....

فهیمه 28 بهمن 1386 ساعت 02:00 ب.ظ http://vava.blogfa.com

salam fateme joon.khoobi?????????//koli dele manam tange barat.akhey bemiram.mage irani nistan.niloofar....va baghiye karmandaye ....?nistand?bache nadaran?ishala ye dooste khoob mesle man peida koni .............shookhi kardam.alaki bara khodam nooshabe baz mikonama..............az parastoo ham khabar daram .are.albate khabar taze ke na.chan mah pish bahash harf zadam telefoni alan dare gerafic azad mikhooneeeeeeeeeeeeee.bazam bia pishammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد