خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

شکرت خدا

خدایا!

خطاها و گناهانم بی شمارند٫ اما رحمت تو بیش از تمامی آنهاست.

تو هرروز فرصت زندگی تازه را به من می بخشی.

مرا خردی عطا کن تا درست را از نا درست تشخیص دهم و

مرا نیروی آن بخش تا راههای نا هموار را بپیمایم.

 

تا حالا شده که از ته قلبت بخوای اما جواب نگیری؟   (نمی دونم شاید قسمت اینجوری باشه)

از دو سه هفته پیش اعلام کردند که ثبت نام اعتکاف در مسجد گوهرشاد واقع در حرم مطهر به صورت اینترنتی انجام میشه...

من هم با اطمینان کامل از اینکه اسمم از بین این همه شرکت کننده حتمآ در میاد ثبت نام کردم...

وای به حال من که اسمم نه توی اسامی اعلام شده در اومد و نه توی اسامی ذخیره...

خدا یعنی من واقعآ لیاقت اینو ندارم که تو حرم امامت معتکف بشم؟!

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ری را 2 مرداد 1386 ساعت 04:31 ب.ظ http://www.rirayeheshgh.blogsky.com





سلام

دوست عزیز وبلاگ نویسم خسته نباشید...واقعا وبلاگ زیبا و نوشته های جالبی دارید از این رو خوشحال میشم به کلبه ی محقر و کوچک منم یه سری بزنید و من رو هم با حضورتون خوشحال و مستفید کنید.

بای

حسن 2 مرداد 1386 ساعت 05:42 ب.ظ http://hassan1591.blogfa.com/

خوب فاطمه خانم سلام
تازه فهمیدی من چند تا وبلاگ دارم
اگه همه آنها اسماشونو بنویسی بهت قول می دم که در همه آنها بهت لینک بدم
اینهم یکی دیگه است برو و برای خودت حال کن

و اما نظر من در رابطه با پست جدیدی که گذاشتی
اولا : بابت پست جدیدیت بهت تبریک می گم
ثانیا : ازت تقاضا دارم اگر توفیق پیدا کردی که انشا الله توفیق حاصل می گردد و خدا به اعتکاف دعوتت کرد من حقیر را فراموش نکنی . نمی خواهم ناراحتت کنم . خدا ۳ سالی است توفیق روزه گرفتن را از من گرفته به علت مشکل قلبی و عمل آن البته تازه سن ۴۰ را پشت سر گذاشتم ولی مثل اینکه سر نوشت منهم اینکونه رقم خورده . خوب به هر حال به همه چیزش شکر به داده ها و نداده ها و گرفته هایش شکر . حتما صلاح من در این است و امیدوارم که اینگونه باشه ./
ثالثا : نوشتی که اسمت در اعتکاف مسجد گوهر شاد در نیامده و حتی جزء رزرو هم نیستی . می خوام بگم نگو که لیاقت نداری شما حساب کن چند نفر در مشهد مقدس دوست دارن که در مسجد گوهر شاد معتکف بشن . آیا جا برای همه وجود دارد ؟ خوب مسلما نه . پس باید همه آنهائی که اسمشان در نیامده باید بگویند من لیاقت ندارم ؟ فقط از خدا بخواه که سلامتی و دین و ایمان و علاقه اش رو در دلت زیاد کند تا بتوانی معتکف بشی .
میگن یه روز بارون می آمد . یکی از بندگان مخلص خدا که با خدا در ارتباط بود گفت عجب باران بموقعی فرستادی ای خدا . و خدا از او پرسید مگر در دیگر زمانها بی موقع میفرستادم که اینبار می گوئی به موقع است .
اینرا برای این نوشتم که بدانی تمام دنیا از آن خداست و محل اعتکاف زیاد فرق نمی کند مهم عقیده پاک است .
خوب سرت را درد آوردم /
حالا به این وبلاگ که فقط عکس است برو البته از آنجا به یه آدرس دیگه هم می تونی بری و یک وبلاگ دیگه رو کشف کنی
موفق باشی ادر دعاهایت مرا فراموش نکن ازت متشکرم و التماس دعا

ستاره 2 مرداد 1386 ساعت 08:27 ب.ظ http://setareh-f.blogsky.com

وای...فاطمه جون اینکه غصه نداره فکر می کنی خدا دوست نداره یا اینکه لیاقت نداری؟به نظر من چون امام رضا می دونند که ما بعنوان اخرین راه یه راهی هم داریم نخواستن اسممون دربیاد راستش منم مطمئن بودم که اسم در می یاد ولی خوب اگه تو قبول کنی خودم می برمت!بهش فکر کن.متشکرم

نسیم یار 3 مرداد 1386 ساعت 12:31 ق.ظ http://nasimeyar.blogsky.com

سلام
ولادت امام جواد مبارک.

ُفاطمه عدالتیان 4 مرداد 1386 ساعت 12:23 ب.ظ


عجب بلاگی بی مزه ای است

بله....
تو دیگه چرا؟
اصلآ تو کدوم یکی هستی؟
بالایی یا پایینی؟

ستاره 4 مرداد 1386 ساعت 01:38 ب.ظ http://setareh-f.blogsky.com

سلام فاطمه جون من نمی دونم کی این کارو کرده ولی می دونم اونایی که تو فکر می کنی نیستن هرکی بوده با تو وطرف دشمنی داشته می فهمی!وبلاگه تو واقعا زیباست اگه راست می گفت چرا ادرسشو ننوشته بود ولی من حاضرم قسم بخورم که هیچ کدوم از فاگمه ها این کارو نکردن خواستم بیام رو خط تا باهات چت کنم ولی برای پسوردم یه مشکلی پیش اومده می فهمی فاطمه تورو خدا یکم فکر کن راستی من همینجا نطرمو نسبت به وبلاگت بیان میکنم :به نطر من وبلاگت خیلی نازه وقلمت خیلی زیباست امیدوارم هرکس خواسته بین شما دو تا جدایی بندازه یه جایی خدا حقشو بزاره تو دستش بنظرم بهتره نذاری اون توی هدفش موفق بشه!از صمیم قبم دوست دارم. و اعتکاف یادت نره

نسیم یار 5 مرداد 1386 ساعت 03:27 ب.ظ http://nasimeyar.blogsky.com

ولادت با سعادت مولای متقیان علی (ع) را تبریک می گویم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد