خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

شب آرزوها

سلام.... میدونم که میدونی....

 امشب اولین شب جمعه ی ماه رجب ماه خدا .ماه صفا دادن به دل ها .ماه با خدا بودن....

امشب یکی از بهترین شب ها برای دعا کردن و عبادت .

یادمون باشه که:

       در شب آرزوها دعا کنیم شب آخر تنهایی و چشم انتظاریمون امشب باشه

واسه همه دعا کنید منم قول میدم رفتم حرم امام رضا واسه همتون دعا کنم.

 

نظرات 7 + ارسال نظر
پگاه 28 تیر 1386 ساعت 12:38 ب.ظ http://bikiyal9.blogsky.com


سلام
روز اول رجب بهترین شب

دوست 31 تیر 1386 ساعت 11:29 ق.ظ http://hassan159.blogfa.com/

سلام
از اینکه به سرای من در آمدی ازت ممنونم
خوب برایم نوشته بودی که این ندا خانم کیه ؟
اگه یه کمی کنجکاوی می کردی می تونستی بفهمی کیه.
خوب ممکنه بفرمائید کی تشریف می برید حرم امام رضا تا منم رو دعا کنی.
اگه رفتی و دعا کردی و اومدی برام بنویس چی برایم از امام رضا خواستی یعنی چی برایم دعا کردی .
بازهم پیشم بیا از مصاحبت با شما خوشحال می شم
راستی نظرت را در باره پاراگراف راست و دروغ نگفته بودی اگه در باره آنهم نظر بدی
بیشتر ازت ممنون می شم.
خدا نگهدار

میلاد 1 مرداد 1386 ساعت 09:47 ق.ظ http://hassan159.blogfa.com/

سلام فاطمه خانم
شما خودت تو پستت نوشتی که برم حرم امام رضا برای همه شما دعا می کنم
من از شما خواسته بودم که برایم بنویس چی برایمان دعا کردی ؟
ولی شما نوشتی که چی برات دعا کنم ؟
به هر حال اگه رفتی بگو یا امام رضا یه نفر هم از راه دور که خودت بهتر می دونی کیه
یه گنهکار عرض ادب کرده و گفته که خیلی دوستت دارم . یه یادی هم از من و خانواده کن تا بتونیم بیائیم دست بوست./
در نهایت شما مشهدی ها هم یه دفعه آدرس به کسی ندید تا شاید اگه گذرشون به آنطرفها افتاد نیاند خونتون
موفق باشی
راستی انشاالله در شب آرزوها برای ظهور آقا امام زمان هم دعا کرده باشید و خدا تمام آرزوهایت را بر آورده کند

نسیم یار 1 مرداد 1386 ساعت 01:17 ب.ظ http://nasimeyar.blogsky.com

سلام
پیشاپیش ولادت باب الحوائج شاهزاده علی اصغر(ع) را بهتون تبریک می گویم.

سلام

مشهدی خانم
خوبی .....ممنون از دل پاک تو که برای همه دعا کردی
کاش میدونستم داری میری زیارت میگفتم برای من هم دعا کنی

التماس دعا خانومی

آشنا 2 مرداد 1386 ساعت 07:53 ق.ظ http://haddadeh.blogsky.com/

فاطمه خانم سلام
از لطف شما ممنونم که می خواهی بری حرم و برایم دعا کنی.
حتما من رو شناختی
امروز یه آدرس جدید برات گذاشتم تا بری کلی حال کنی
موفق باشی
در این وبلاگ جدید منتظرت هستم

سلام فاطمه جون

ممنون که سر زدی و کامنت زیبایی نوشتی

با یک پست جدید به روزم

در پناه خدای مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد