خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

چرا انقدر دیر؟؟؟؟

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ؟
بی وفا بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا ؟
نوشدارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی
سنگدل این زودتر می خواستی حالا چرا ؟
عمر ما را مهلت امروز و فردای تو نیست
من که یک امروز مهمان توام فردا چرا ؟
نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم
دیگر اکنون با جوانان نازکن با ما چرا ؟
وه که با این عمر های کوته بی اعتبار
این همه غافل شدن از چون منی شیدا چرا  ؟
آسمان چون جمع مشتاقان ، پریشان می کند
درشگفتم من نمی پاشد ز هم دنیا چرا ؟
شهریارا بی حبیب خود نمی کردی سفر
راه عشق است این یکی بی مونس و تنها چرا ؟


 

این شعرو بارها و بارها شنیدهام حداقل بیت اولشو اما واقعآ نمیدونستم مال کیه تا اینکه دیشب شهریار پشت قدم های ثریا اینو سرود...

می خوام اینو بگم که چرا ما باید وقتی آدمارو بشناسیم که اونارو از دست میدیم حالا مثلآ اگه همین فیلم شهریارو چند سال زودتر زمانی که زنده بود میساختن اتفاقی میافتاد؟ حتمآ باید میمرد که یادی ازش بشه؟

متآسفانه این یه حقیقت که وقتی یه انسان می میره  تازه یادمون میافته که این آدم چقدر خوب بود...

 

وباز یه انسان کوچولوی دیگه پر کشید و مادری موند با داق از دست دادن طفل کوچکش... همه می گن خوب شد به بزرگی نکشید بچه ای که اگه بزرگ می شد شاید تا ابد حسرت مامان گفتن رو حسرت در آغوش کشیدنش را بر دل مادرش می گذاشت...

اما یادمه سر کودک قبلیش میگفت کاش پیشم می موندی و اما حالا این مادر چه می کشد...

خداوندا کمکش کن.....

              ---------------------------------------------------------------------------------

خب سوری جون درسته که امروز شهادته اما نمی شد نگم

به قول خودت هدیه آسمانی روزی که خداوند تو را برگزید برای زندگانی مبارکت باشه

تولدت مبارکpartyاینم کیکت اول فوت کن بعد بخور ببین دست پختم چطوره؟   ببخشید دیگه یه کم کوچولوست.

(خاک به سرم امسال هم گذشت هنوز شوهرت ندادمbig grin)

گفتم اگه نگم حتمآ با خودت می گی چه فرقیست بین منو نفیسه؟

 

خطاب به آبجی : می دونم وقتی اینو بخونی می گی منو شوهرم حساب نیستیم دیگه کشک؟!اولآ سالروز تولدت هنوز مدرن نشده بودین و اینترنت نداشتین دومآ غصه نداره تولک تو هم مبارک و سومآ شوهر آبجی تولد تو هم مبارک 

راضی شدی؟؟؟؟  big grin


 

نظرات 8 + ارسال نظر
منصوره 29 اردیبهشت 1387 ساعت 06:48 ب.ظ

سلام عزیزم
ممنون قشنگ ترین هدیه بود
چه عجب یادت افتاد
یک سال دیگه ام گذشت تو هنوز منو عروس نکردی دارم پیر میشم یکی بفرست
یا یک دعوت نامه بفرست من بیام
تکلیفمو روشن کن

رقیه نادری 29 اردیبهشت 1387 ساعت 07:04 ب.ظ http://mypoem.blogsky.com

سلام فاطمه جان.
خانمم وبلاگ شاد و پر احساسی دارین.
راستش مطالب وبلاگتون رو خوندم دلم نیومد نظر نزارم و برم.

شهادت فاطمه زهرا رو به شما تسلیت می گم.

انشاالله پایدار باشی عزیزم.

محمدرضا بلبل پور 29 اردیبهشت 1387 ساعت 09:55 ب.ظ http://reza4603.blogsky.com/

سلام
آماده تبادل لینکم.

سوگل 30 اردیبهشت 1387 ساعت 10:18 ق.ظ

واااااااای من چقدر ذوق کردم اینجا مطلب جدید دیدم ...

سایه 31 اردیبهشت 1387 ساعت 01:05 ق.ظ

چه جالب من نمی دونستم !! اون شعر ماله کیه!
واقعا خسته نباشی که تولدم رو بعد از ۳ ماه تبریک گفتی !!
بعدم خواهر جان شما مواظب باش خودت نترشی! من هوای اونا رو دارم:ی

شوهر آبجی هم کلی ذوق کرد (یعنی وادارش کردم که ذوق کنه ((: )

سعیده 2 خرداد 1387 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.entezaresabz63.blogfa.com

با سلام به دوست خوبم
دوستی که نمی شناسم! خیلی عذر می خوام آخه من همیشه مطالب وبلاگ دوستان رو می خونم بعد کامنت می ذارم.ولی با خوندن کامنتت منتظر ترکیدن بغض خودم بودم.
دیشب تلخ ترین خاطره ی زندگی ام بود. خیلی تلخ.باور کن تا صبح نخوابیدم همش گریه کردم از صبح هم همش گریه می کنم.نمی دونم چی بگم؟ ولی امیدوارم کسی از شدت حسادت و خودبینی بین دو نفر فاصله ندازه. نمی خوام خاطره تلخ من برای کسی رخ بده.زیاد مزاحم وقت با ارزشتون نمیشم . فقط آروم شدم. امیدوارم در روزهای آتی که حالم بهتر شد به کلبه ی سبزتون بیام. خیلی محتاج دعا هستم. خواهش می کنم برام دعا کن. ممنونم.
التماس دعا
در پناه حق

به قیمت بهشت 5 خرداد 1387 ساعت 11:32 ق.ظ http://aminmohabbaty.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی داری موفق باشی

dokhtarak 6 خرداد 1387 ساعت 07:13 ق.ظ http://vava.blogfa.com

salam doost joonam.khoobi??????????manam taze fahmidam in she male shhriare.az hamoon jayi ke to fahmidi.Jame Jam
akhey bemiram chi shode?koodoom bache?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد