خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

عمرت طولانی

امروز با چشمهای خیس از اشک، از خواب پریدم؛ بغض شدیدی داشتم، اما قورتش دادم تا در بیداری اشک هایم نریزند، تا چشم هایم باور نکنند که روزی این خواب به حقیقت میرسد، تا به بهانه ی آن روز گریه نکنند. 

وقتی از خواب بیدار شدم که یکی گفت:"آخه تو اونو از همه ما بیشتر دوست داشتی!" و آخرین حس که ای کاش بار دیگر بغلش کرده بودم، در تمام طول خواب مثل خوره گریبانگیرم بود. 

قرار بود خوابهای من طلایی باشند اما این خواب مثل شب تاریک، سیاه بود و بوی مرگ میداد. 

فقط دعا می کنم که عمرت طولانی شود و سایه ات بالای سر همه ما....  

لعنت به غربت... 

----------------------------------------------------------- 

چقدر خوبه که آدم دلداری دادن بلد باشه! در حالی که شونه هاشو گرفته بود، تکونش می داد، گریه برای چیه، تو امشب اینجا اومدی برای چی، دعا کن...دعا کن...می گیری...منطمئنم که می گیری...فقط توکل کن و بس.... 

داشتم نگاهشون می کردم و اشک می ریختم، خدا هیچ وقت کسی رو که به دلداری نیاز داره سر راه من نذار! نهایت دلداریم اینه که دستشو تو دستم بگیرم و پا به پاش گریه کنم. 

 

خدایا تو این شبهای عزیزت اول فرج آقا رو می خوام و بعد شفای مریض ها که این شبا چشم انتظار دستای بلند ما روی آسمون توست. امین

نظرات 8 + ارسال نظر
نارگستر 8 شهریور 1389 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.nargostar.ir

سلام دوست عزیز
پست قشنگتو خوندم.
اگه دوست داشتی به سایت ماهم سر بزن.
اجرای مراسم نور افشانی ویژه جشن ها و عروسی ها
فروش محصولات نور افشانی مجاز تولید داخل
خوشحال میشویم شریک جشنهایتان بشویم.

امیر حسین 9 شهریور 1389 ساعت 01:42 ق.ظ http://www.mianehkoocheh.blogfa.com/

سلامتی از اون نعمت هایی که تا از دستش ندادیم ، قدرش رو نمی دونیم ، خودم رو میگم ، هزار تا در خواست از خدا می کنم اما یکیش هم سلامتی نیست .
یه بار حاج خانوم یه خواب بد دیده بود و ناراحت بود بهش گفتم نترس حاج خانوم، باکت نباشه، خواب زن چپه!!! این جور وقتا شوخی خوب جواب می ده ، البته بعد از اون اگه خوابی هم ببینه به من نمیگه.
یا علی

صبا 9 شهریور 1389 ساعت 04:08 ب.ظ http://harfhaiedeltangi.persianblog.ir

امیدوارم همیشه سلامت وتندرست وحاجت رواباشی.
وقتی خواب آشفته میبینی حتماًصدقه بذارگلم.
توی این شبهای عزیزمنوفراموش نکن.منم به یادت هستم خانومی

مسی 9 شهریور 1389 ساعت 11:44 ب.ظ http://masihane2009.blogfa.com/

سلام عزیزم.
حستو درک می کنم.
منم یه بار یکی اومد پیشم دلداریش بدم بلد نبودم! خیلی حالم گرفته شد...
اما الان به حرفاش گوش میدم و تاییدش می کنم. این بهترین شیوه است. یه بار امتحان کن!

فاطمه 10 شهریور 1389 ساعت 11:16 ق.ظ

خیره انشاالله !اما خواب کی رو می دی؟؟؟خودت بهم بگی ها وگرنه...!

سایه 10 شهریور 1389 ساعت 03:36 ب.ظ

خواب تو رو دیده فاطمه

در هر صورت ایشاا.. همه ی اونایی که دوست داریم سایه شون ( روی ) سرمون باشه همیشه

فاطمه 11 شهریور 1389 ساعت 01:22 ق.ظ

fateme ye chize mohem mikham behet begam rajebeyahoo masenjeram!midooni moshkel peida karde fek konam... ke

از بس چتیدی ترکید اما جدی چه وقت خراب شدن بود؟! خب دوباره دانلودش کن اگه هم نتونستی یه کم این غرور و تعصبتو کنار بذار از دایی جان فیلسوفت بپرس!!
اگه دیر کنی خودم دست به کار می شم... راجع به اون اسمها هم با اجازت از هیچکدومش خوشم نیومد! تازگیا به سهراب علاقمند شدی ها!!!
یه کم دیگه فکر کن! و فقط تفاهمو حال کن!!!

مسی 13 شهریور 1389 ساعت 02:16 ب.ظ http://masihane2009.blogfa.com/

سلام عزیزم.
راستش نمی دونم شعر از کیه؟
یه روز یکی برام فرستاد.
منم خوشم اومد گذاشتمش تو سایت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد