خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

همسر من میشید؟

امروز بیکار بودم و گفتم کمی جعبه ایمیل هامو مرتب کنم و به یک ایمیل بسیار جالب برخوردم که تا دقایقی خنده را بر لبهایم نشاند. 

معمولآ ایمیل هایی که نشناسم و بی خود باشند باز نشده می رن تو سطل زباله اما این یکی رو باز کردم چون تو قسمت spam بود. 

ایمیل به شرح زیر می باشد: 

 How do you do!
My dear love I am here for you, 

I'll tell you smth about myself.I'm in love with life and trying to live a full life. Incorrigible optimist. Charming, naughty, very sociable. Like everything unplanned (specially journeys); love courteous, educated men, smart women.I hate sorrow, pessimism, loneliness, foolishness and obtrusiveness! Aim of relations: crayz love:) I am sentimental and romantic, womanly, intelligent and inventive. I am aspiring to beauty; I like to see my home coziness and modern. I like cleanness and order in everything. I am good, gay   

and charming hostess, friendly and hospitable.

N.
 

این ایمیل به انواع و اقسام ایمیل هایی که شکل مال من بود فرستاده شده بود حالا این ایمیل چجوری به دست من رسیده نمی دونم.

ولی منو یاد این مجلات و روزنامه ها انداخت که مرد و زن خصوصیات خودشونو در حد بسیار خوب و البته غیر واقعی!! بیان می کنند واسه اینکه دنبال یک رابطه اند.

اولین بار تو یک مجله ی عربی این طور روابطو دیدم این مردان عرب هم خوش سلیقه! sick

واقعآ آدم دیگه کارش به جایی رسیده که بخواد اینجوری واسه خودش یار پیدا کنه با چهار تا جمله و دری وری گفتن؟! نفرت انگیزه!!!  

چی بگم دیگه بشره، می خواد همه جورشو امتحان کنه.

 

البته مثل این مدل ایمیل یکبار تکلیف کلاس زبانم بود! نوشتن یک بیوگرافی از خودمون واسه پیدا کردن یک نفر واسه شب ولنتاینsilly

نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی 30 مرداد 1389 ساعت 11:13 ق.ظ http://mehdi-ch.blogsky.com

چه بامزه
عجب استاد زبان بامزه ای داشتید !
حالا بیوگرافی خودت چطور نوشتی

صبا 31 مرداد 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://harfhaiedeltangi.persianblog.ir

سلام عزیزم
spamمنم همیشه پرازاینجورایمیلهاست.
دلم میخوادبهشون بگم دیراومدید

مسی 31 مرداد 1389 ساعت 10:47 ب.ظ http://masihane2009.blogfa.com/

سلام فاطمه خانوم.
خوبی؟
این ایمیلا معمولا واسه همه میاد.
زیاد جدی نگیر.
واسه من هزارتا اومده. البته خنگا فکر کردن من پسرم دخترا یک معرفی توپ از خودشون در کردن که نگووووو!!
بعضیام میگن سلام من اسمیتم مثلا از قاره ی فلان. شما اینقدر پول بهتون رسیده!! شماره حساب بدین امانتیو بدیم بهتون!!
فکر کن عمق فاجعه رو...

امیر حسین 1 شهریور 1389 ساعت 03:55 ق.ظ http://www.mianehkoocheh.blogfa.com/

عجب ، حالا این خوبه به رفیق ما توی آموزشگاه گفته بودن زیدتو (ببخشید) گرل فرندتو توصیف کن
نا گفته نمتند رفیق ما یه ریش خفنی داره که نگو

صبا 1 شهریور 1389 ساعت 04:56 ب.ظ http://harfhaiedeltangi.persianblog.ir

سلام خانومی.میشه بیای نظرتودرموردقالب جدیدم بگی

سایه 1 شهریور 1389 ساعت 06:16 ب.ظ


البته عزیزم لازم به ذکره که این ایمیل ها خودشون اسپم هستند و مخاطب خاصی ندارند. اکثرا هم به عنوان دختر هستند، معمولا هم یا حاوی ویروسن یا لینک تبلیغاتیه سایت های غیر اخلاقی.

افتاد حالا آبجی کوچیکه D: ؟

بنده از اونجایی که پاک میباشم و جرئتم!!! کم در عمر اینترنتی ام اولین بار بود که همچین ایمیلی باز می کردم
ولی شیر فهم شدم آبجی بزرگه!!!!!!!!

فاطمه 2 شهریور 1389 ساعت 12:23 ق.ظ

حالا می گم دخترم یه وقت گول این چیزا رو نخوری ها!ولی خوبه که آبجیت حواسش بهت هست خیالم راحته!!!

آره اگه اون نبود ها تا حالا هزار بارم بیشتر گول می خوردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد