خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

و بلاخره بیستم

۲۱ سال و یک ساعت پیش تو درد کشیدی و با تموم عشق و علاقت منو به دنیا اوردی من به تو مدیونم تا ابد و تا آخرین ساعات عمرم... 

مامان گلم ازت ممنون به خاطره تموم کارهایی که این همه سال برام انجام دادی و من ناسپاسی کردم... 

دوستت دارم و این روز رو به تو تبریک می گم چون ثمره ی تمام دردها و رنج هات امروز ۲۱ ساله شد. 

 

جشن تولد خانوادگیمونو دیشت گرفتیم و با کادوها منو سوپرایز کردن... 

 موقع فوت کردن شمع آرزو کردم، خدایا همشونو براورده کن.

۲۱ سالگیم با ماه مبارک رمضان ماه مهمونی خدا شروع شد و من در حال ضعف هستم و ۶ ساعت دیگه تا افطار مونده... 

 

عدد ۲۱ به زندگیم خوش آمدی و تا یکسال کنار منی قدرمو بدون!!!:دی 

 

*ات با تو ام نبینم این صفحه رو به کسی نشون بدی ها!!

نظرات 7 + ارسال نظر
سام 20 مرداد 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.ali-canter.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارین برای لینک دادن وبلاگ ها به هم به وب ما رفته و در نظرات بنویسید.
(هرگونه مشکل در مورد وب داشتی هم در نظرات بنویس)

با تشکر سام

صبا 21 مرداد 1389 ساعت 01:19 ب.ظ http://harfhaiedeltangi.persianblog.ir

سلام عزیزم.
تولدت مبارک.یه دنیاآرزوی خوب برات دارم.امیدوارم روزهای شادورنگینی درانتظارت باشه وبه تموم ارزوهای قشنگت برسی.تقارن تولدت روباماه رمضان به فال نیک بگیر.عباداتت قبول.به یادمنم باش

سمیه 22 مرداد 1389 ساعت 12:20 ق.ظ http://www.datoshu.persianblog.ir

به سلام نمی دونم آقا یا خانم ۲۱ ساله ولی تولدت مبارک
تولد ۱۰۱ سالگیتو جشن بگیری و امیدوارم امسال به آرزوهات برسی برای من هم دعا کن

یک زن 23 مرداد 1389 ساعت 05:24 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

تولتون مبارک و منم ممنون برای تبریکم.

فاطمه 24 مرداد 1389 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام فاطی جون ! تولد۹۱ سالگیت...!اخ ببخشید!چند ساله می شدی؟اهان ۲۱ ساله!خب تولد ۲۱ سالگیت مبارک باشه!ایشاالله ۹۱ ساله شی!!!..خب خب بدون شوخی زود تند سریع بگو ببینم چه ارزویی کردی؟اگه نگی من فکر می کنم که....که ..!بی خیال..من که می دونم!خب خوشبخت شی گلم!هم من هم تو!

چه عجب فاطمه خانوم!!! گفتم که تبریکت قبول نیست آخه انقدر دیر!!
آرزومو که خودت میدونم فردوس رو آرزو کردم با هم ایشالا...
مرسی

مسعود 24 مرداد 1389 ساعت 06:10 ب.ظ http://www.filmmilm.blogfa.com

تولد تولد تولدت مبارک
سلامی ۶۸تی خدمت تمام ۶۸تی های عزیز مخصوصآفاطمه حانوم البته من هم ۶۸ هستم
امیدوارم همیشه شاد باشی
این هم از ما سینمایی ها بپزیر
خوشحلتر میشوم اگر ما را یادی کنی

سایه 24 مرداد 1389 ساعت 06:42 ب.ظ

نه واقعا چی فکر کردی تو با خودت :دی ؟

من خیلی فکر نکردم... آخه می بینم.... خیلی چیزارو به فرد مذکور نشون می دی گفتم شاید اینجارو هم هوس کردی و ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد