خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

من شرمنده ام

تمام دعاها و نذر و نیاز های من بی فایده بود... باری که شش ماه رو دوشم بود و خوب زمین نداشتم و امتحانم رو قبول نشدم...فک می کردم قبول نشم اما نه دیگه با این نمره های افتض... 

از یه هفته است که منتظرشم اما وقتی این خبرو مامان بهم گفت که..... 

 

تقریبآ یه هفته است، منتظر یه روز خوب ،که بریم سینما فیلم "کسوف" یه روزی که هوا گرم نباشه و شرایط محیا و اون روز امروز بود. 

این کاملآ واضحه که فیلم اول به قشنگی فیلم های بعد نمی رسه اما بلاخره باید دید دیگه اونم اگه تو سینما باشه فیلم جلوه بیشتری پیدا می کنه...  

در حالی خوشحال از دیدن فیلم و اینکه بعد تقریبآ چهل دقیقه پیاده روی به خونه رسیدیم رو کیفم ضزب گرفتم و منتظر باز شدن در خونه بودم که بعد از سلام با صورت غمگین مامان رو به رو شدم که به چپ و راست می رفت و می گفت متآسفم تا اینکه چشمم به پاکت باز شده رو میز افتاد و فهمیدم که... 

خودم و کنترل کردم که ناراحت جلوه نکنم ولی در دلم احساس شدید تآسف همراه با شرمندگی داشتم اما از نمره ها راضی نبودم و سریع به زدن یک ایمل به معلمم با عنوان اعتراض به نمرات، اقدام کردم. اما چشمم آب نمی خوره به جایی برسه. 

وقتی به خودم اومدم دیدم هنوز کفش به پامه و شیرینی رفتن به سینما حسابی تلخ شد... 

 

من همینم که هستم at wits' end - New!

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام وقت بخیر
اگر می خواهید وب شما دارای بازدید بیشتری شود می توانید در سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی ثبت نام کنید و لینک وب خود را به رایگان ثبت نمایید, سیستم به گونه ای هوشمند طراحی شده که قادر است وب شما را در معرض نمایش هزاران کاربر و وبمستر قرار دهد. شما می توانید به ازای درج کد لینک باکس در هر سایت / وبلاگ خود یک لینک رایگان ثبت و مدیریت نمایید
با هر بار نمایش لینک باکس توسط وب شما ، لینک شما به صورت کاملا خودکار بروز رسانی می شود
بلافاصله پس از ثبت لینک , لینک شما به لیست لینک های فعال سیستم افزوده خواهد شد.
box.magicpc.ir سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی

طناز 27 تیر 1389 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.ensladoos.blogfa.com

سلام
ممنونم که بهم سر زدی و وقت گذاشتی و وبلاگمو خوندی
خیلی خوشحالم که دوستای خوبی اینجا پیدا کردم
همیشه موفق باشی
نگران نمرات هم نباش در نهایت از همه ی اینا جز یه خاطره چیزی باقی نمی مونه...
موفق باشی

صبا 4 مرداد 1389 ساعت 05:33 ب.ظ http://harfhaiedeltangi.persianblog.ir

سلام عزیزم.عیدت مبارک.
خانومی نگران نمره هات نباش.میتونم حالتودرک کنم.امااتفاقیه که افتاده پس ناراحی چیزی روعوض نمیکنه.دوباره بایدتلاش کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد