خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

عید خوبی بود یعنی حداقل از پارسال خیلی بهتر بود، برنامه هایی رو که واسه خودم ریخته بودم تا حدودی در حد کمتر دارم اجرا می کنم... 

تعطیلات عید پاک اقتاد بعد از عید و این بهترین موقعیت واسه یه سفر بود.... 

سفر به اسپانیا گرچه کم بود اما بهترین سفر شد از جاهای دیدنی و طبیعت زیبا گرفته تا شلوغی و هیجان همه بیسته بیست...  

البته بعد از سفر روز اول شدیدا دپ بودم وقتی از پنجره بیرونو نگاه کردم می خواستم شیشه رو بشکونم آخه مردم کجایید شما؟؟ 

عصرش رفتیم لب دریاچه دلم به حال خودم سوخت چقدر به تنهایی عادت کردم من، اما دیگه خونم به جوش اومده بود می خواستم یقه یکی رو بگیرم، مهم نبود کی فقط یکی ،بگم بیا با من حرف بزن!! 

 چقدر دلم می خواست باشن کنارم... 

همیشه همه چیز اونطور که ما دلمون می خواد نمیشه.... 

واسه بدست اوردن بعضی  چیزا ممکنه خیلی ها رو هم از دست بدی.....

سعی کردم به حالت اول برگردم الان خوبم، شدم همون دختر بی عاره قبل از سفر D:

نظرات 4 + ارسال نظر
ماهی تنها 27 فروردین 1388 ساعت 04:00 ق.ظ http://onlyabadan.blogsky.com

سلام خوبی من به روزم و منتظرتون
بای

مهدی 27 فروردین 1388 ساعت 04:21 ق.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مرد تنها 28 فروردین 1388 ساعت 11:15 ب.ظ

سال خوبی داشته باشی
کاشکی................ .

فاطمه 25 خرداد 1388 ساعت 08:56 ق.ظ

سلام .چرا مطلب جدید نمی نویسی یعنی اینقدر انتخابات مهمه ؟۱ که تورو از این کارها بندازه؟
به نظر من به من وتو ربطی نداره .واگر قانع نشدی برو تو سایتwww.shahedan.comسخنرانی اقای پنا هی رو گوش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد