خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

سال 87 داره تموم میشه کمتر از یه هفته بیشتر نمونده اصلآ از این سال هیچی نفهمیدم چون همیشه به اشتباه 86 مینوشتم یا می گفتم....

احساس می کنم شدم یه آدم بیسواد وقتی سرم رو کاغذ قلم فقط تو دستام میچرخه و نگام به صفحه سفیده اینجام که.... 

این یکسالی که گذشت هیچوقت فکر نکردم که کوهای آلپ می تونه بهترین جا واسه اسکی باشه تا اینکه سه چهار ماه پیش یه فیلم منو برد رو کوها در حال اسکی خلاصه که خیلی به هوسم انداخت تازه اون موقع بود که از دورو بری هام سوال کردم دیدم بله تا حالا ما خواب بودیم و خبر نداشتیم مگه میشه کسی بیاد اینجا و از این ورزش استفاده نکنه.... 

و بلاخره هفته پیش رفتیم اولش کلی بازی در اوردم آخه کفشش خیلی برام سنگین بود ولی تونستم خودمو نگه دارم :دی  

از اونروز هر چی بگم حال داد کم گفتم... 

 

میگن این روزا بهترین روزای عمر من که دارن می گذرن(شاید به بطالت)  

  

تو این یه هفته باقی مونده دارم رویه یک برنامه جامع کار می کنم امیدوارم که بهش عمل کنم...

نظرات 5 + ارسال نظر
alone man 28 اسفند 1387 ساعت 01:13 ق.ظ

می گن اسکی ورزش بچه پولداراست ایا درسته؟

فاطمه دایی 30 اسفند 1387 ساعت 12:29 ق.ظ

واقعا تو هم با بابات رفتی؟خوش به حالت حتما خیلی بهت خوش گزشته می دونی که یکی از ارزوهای من اینه که...

فاگمه 30 اسفند 1387 ساعت 12:39 ق.ظ

راستی ببخشید برای اون شب میدونی همه چیز درست بود فقط همون شب همه عمه هابا دختر عمه ها با هم رفتند ... ومنم مجبور شدم باهاشون برم اگه باور نمی کنی از هر کی می خوای بپرس. واینکه اسم ونشونی از اونی که خواستی کمکت کنم ندادی نه ادرسی نه...! ومنم هستم اگه دوست داری دوتایی با هم . و خلاصه ببخشید قصدم سر کار گزاشتنت نبود وممکنه برای خودت هم پیش بیاد تو اگر از دستم ناراحت نیستی برام بنویس کی بیام . بای

آفرین 2 فروردین 1388 ساعت 05:18 ق.ظ http://shabanehay-asheghaneh-gol-nastaran

آغازسال 14087اهورایی،7031میترایی،3747 زرتشتی،2568 شاهنساهی ،1388شمسی و6759 آشوری را بهتون تبریک میگم .

زینب 5 فروردین 1388 ساعت 03:15 ب.ظ http://zeynab73.blogsky.com

سلام
سال نوت مبارک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد