خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

دوازده ماه و یک هفته

نمیدونم از کاری که کردم خوشحالم یا ناراحت

اما فکر کنم احساس خوبی دارم از اینکه دارم برمی گردم 

خدا کنه همه چیز خوب پیش بره 

نظرات 2 + ارسال نظر
سایه 4 آبان 1387 ساعت 07:25 ب.ظ

خوشا مدیدددددد .. خوشا مدید به ایراااااااان ..
:دی :دی

دخترک 11 بهمن 1387 ساعت 03:54 ب.ظ http://vava.blogfa.com

salam fateme joonam.khoobi??che ajab baba kojaie to?
man mikhastam bebinamet akhe ghable raftanam. man jome in hafte miram yani 18 bahman. age mittoni gharar bezarim ba parastoo o bacheha berim birooon. zood khabaresho bede golam.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد