خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

سفر به دانشگاه پایان تابستان

تابستون بدون اینکه خبری بده داره تموم میشه... 

تعطیلات و گشت و گذار بدون اظطراب…

شروع ماه رمضون و مهمانیه خدا و غفلت من...

 

و بلاخره دیروز رفتن به دانشگاه و آشنایی…

این مدت ار اینکه نتونستم اونطور که باید زبان یاد بگیرم و از موقعیت و فراغتم نهایت استفاده رو کنم شدیدا خوف داشتم…

اما دیروز با دیدن فضا و راحتی اونجا ترسم ریخت و مطمئن شدم  که موفق می شم، البته اگر بخوام!! (اینا تاثیرات روانشناسیه)

 

ولی خدا جون رفتن به دانشگاه تویه کشور دیگه با مردمایی با فرهنگ های کاملآ متفاوت ممکنه تاثیرات منفی داشته باشه ازت میخوام اگه قراره روی من اثر بذاره با اولین امتحان ردم کنی برم پی کارم(این یک خواهشه)

اگر هم قرار باشه ادامه بدم بدون کمک تو غیر ممکنه…

وقتی واسه مامان تعریف می کردم که اون روز چی گذشت و چی دیدم بهتربن دلداری رو بهم کرد و گفت "هر روز، صبح به صبح که از خونه می ری بیرون خودتو به خدا و امام زمان بسپار" 

 

کلاسا از دوشنبه شروع میشه و سفر من هم آغاز میشه...

 

هر بار میام اینجا یه چیزی شدید رنجم میده اینه که اون طور که می خوام نمی نویسم واسه همین چند خط هم کلی زور می زنم، مقصر کیه؟ پیریه من، تنبلی، بی کاریه مغزم یا زمونه... 

نظرات 7 + ارسال نظر
سایه 24 شهریور 1387 ساعت 10:17 ب.ظ

باز این بشر یادش رفت که خواهری هم داره:دی

تندر 25 شهریور 1387 ساعت 03:36 ب.ظ http://thunder.blogsky.com/

فقط به خاطر اون یه جمله ای که اون بالا نوشتی ازت خوشم اومد و لینکت کردم٬ به کلبه فقیرانه ما هم یه سر بزن.

سایه 25 شهریور 1387 ساعت 06:19 ب.ظ

امروز اولین روزت بود. مبارک باشه. خوش گذشت؟

پریا 29 شهریور 1387 ساعت 01:34 ب.ظ

موفق باشی عزیزم...در این که اونجا فرهنگشون خیلی فرق داره شکی نیست ولی اگه اینجا هم درس بخوانی باید هر روز خودتو به خدا و امام زمان بسپاری..!من مطمئنم تو چیزی رو از دست نمی دی و خیلی چیزا رو هم به دست میاری...واسه نوشتنت هم ...منم همچین حسی دارم واسه نوشتن خیلی بهش فکر نکن!

سحر 30 شهریور 1387 ساعت 02:42 ب.ظ

موفق باشی خانومی ... هر جای عالم که باشی باید خودتو به خدا بسپاری.
سربلند باشی و پیـــــروز *:-

بضعت 3 مهر 1387 ساعت 05:13 ب.ظ http://bezat.blogfa.com

آفرین آدم خودشو به امام زمان بسپاره وخدا دیگه چیزی کم نداره
مادرت حرف قشنگی زده قدرشو بدون

dokhtarak 10 مهر 1387 ساعت 07:13 ق.ظ http://vava.blogfa.com

salam doostam.khoobi? namaz roozehat ghabool bashe. eidet ham mobaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak
boosssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد