خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

یکسال گذشت

17 تیر پارسال شروع دوباره وبلاگ نویسیم بود و چقدر زود یکسال گذشت…

2۱ تیر آرایشگاه فهیمه جون ، تالار شرکت نفت و آخر شب…

24 تیر آغاز زندگی مشترک آبجی خانوم با همسر گرام…

و 28 تیر شب آرزوها…

 

ماه رجب اومد، اومد و من نفهمیدم…

احساس می کنم دارم غرق می شم…

به یک غریق نجات نیاز دارم….

شاید یه سفر به ایران…

یک چهارشنبه ، یک پنجشنبه و مجلسی که آرومم کنه و یا به قول خودم شارژ بشم…

 

امروز سر میز صبحانه زحمات 8 ماهم زیر سوال رفت…

چمیدونم شاید حق با بقیه باشه اما یادگیریه زبانی که تا حالا حتی یه کلمشم به گوشت نخورده کاره آسونی نیست…

نظرات 9 + ارسال نظر
سایه 18 تیر 1387 ساعت 11:11 ق.ظ

هر وقت میگی وبلاگ نویسی یاد قبلیه میوفتم چقدر حیف شد.. من اونو خیلی دوست داشتم..

آبجی ول کن تو رو خدا!! چی فکر کردی!! حداقل آدم وقتی دوره از غیبت و دو رویی خبری نیست.. مگه اینا گناه نیست؟؟ .. ماه رجب هم هنوز خیلی مونده تموم شه.. می تونی هنوز کلی ازش استفاده کنی.. شاید یه چیز بگم بخندی بهم.. اما من کاملا به این موضوع رسیدم که خدا جاش توی دلهای تنها وشکسته ست.. فکر نکن که مثلا مشهد نیستی و عمرت فناست.. شاید فقط می تونی از بابت پنجشنبه ها و نماز امام زمان ناراحت باشی.. که واقعا منم دلم تنگ شده شده.. اما حرم نه.. از همه جا میشه زیارت کرد فاطمه.. بخدا راست میگم..احساسی که من الان با خودم دارم رو وقتی مشهد بودم نداشتم.. ( منظورم خلوته بیشتر ) .. همه جوره میشه آروم شد.. یادته خانوم عین چی میگفت؟ میگفت خودتون تنهایی عذاداری کنید.. یادته؟ .. توی خلوته راز و نیاز.. چیزی هست که اصلا من یکی اونو بین جمع ندیدم.. مخصوصا برای تو..فکر کردی خدا نمی بینه که یکی از اونجا و تو تنهایی داره اونو صدا میزنه.. غریق نجات چیه فاطمه..؟ کجا دنبالش میگردی فقط راحت می تونی اونو توی وجود خودت پیداش کنی!!!

ای قوم به حج رفته کجایید... بیایید بیایید که معشوق همین جاست....


زحتمت های آدم سر یه موضوع الکی زیر سوال نمیره.. دختر جان همون انگلیسیشم که از بچگی تو گوشمون بوده یه مدت نشنوی یادت میره.. چه برسه به فرانسه.. بیخود فکر نکن..

من بدبخت همش جوش اینو میزنم که شما ها شادیاتونو کردین با مهمونا من بیان همتون دپرسین ):

غریق نجات 20 تیر 1387 ساعت 01:33 ق.ظ

بانو 4 مرداد 1387 ساعت 02:40 ق.ظ

سلام ..خوبی خانم خانما خوش میگذره ایشالله ؟ دلم حسابی براتون تنگ شده ..سلام به همه برسون ..

زینب 4 مرداد 1387 ساعت 06:04 ب.ظ http://ظثغدشذ73.ذمخلسنغ.زخئ

اصلا شب آرزو ها به یادم بودی؟!!
من بودم...
یا علی

زینب 12 مرداد 1387 ساعت 04:26 ب.ظ http://zenab73.blogsky.com

چقدر این واکسنه درد دارها!!!
خواب نداشتم!

سحــــــــر 20 مرداد 1387 ساعت 09:24 ق.ظ

فاطمه جون تولدت مبــــــــــــــــــــــــــــــــارک !!!

پریا 20 مرداد 1387 ساعت 09:24 ب.ظ

تولدت مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک

ملیکا 22 مرداد 1387 ساعت 05:59 ب.ظ

سلام خانوم خوشگله خوبی؟!!!تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررک ببخشید دیر شد !!!!ایشا الله هزاران سال به خوبی و خوشی زندگی کنی عزیزم
وقت کردی یه آفی بزن بهم کلی دلم واست تنگ شده:(

دخترک 24 مرداد 1387 ساعت 02:33 ب.ظ http://vava.blogfa.com

salam doost joonam.tavalodet mobaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد