خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

مشغله!!

اومدن مهمونا باعث شد از خیلی کارها عقب بیافتم از جمله نشستن پای اینترنت...

خدایا درسا.....زبان.....فرانسه.... احساس می کنم همشو یادم رفته نمی خوام به هیچی فکر کنم به یه هفته دیگه که اینا میرن به کوله باری از درسایی که باید بخونم و به شهریور و کابوس دانشگاه به ریاضی های فراموش شده...نننننننننننننه...

می خوام این دو ماه مونده از تعطیلات بهم خوش بگذره تا بعد تا دلم خواست حرس و جوش بخورم.

۲۰ روز با مهمونا گردش و چرخش در اطراف سوئیس و بعد با آبجی خانوم گردش و چرخش دور اروپا...

کافی نیست؟!

از سرمم زیاده..........

نظرات 3 + ارسال نظر
سایه 12 تیر 1387 ساعت 09:55 ب.ظ

ول کن بابا شهریور رو.. بزار خوش بگذره این مدت..

بعدم وای به حالت اگه من بیام خودت رو لوس کنی بشینی پای درس!!

اصلا ببین.. خودم بهت یاد میدم:ی میام باهات صحبت می کنم تا یادت نره:ی

سایه 13 تیر 1387 ساعت 11:03 ق.ظ

راستی سایت نایت اسکین بعد از اینکه من هزار بار ازش خواهش کردم:ی برای بلاگ اسکای هم قالب درست کرد.
توی وبلاگم لینک مستقیم قالبهاش هست البته فقط سری جدید رو ترجمه به بلاگ اسکای کرده اما همون ۷ تاش هم خیلی قشنگه..
(:

سوگل 14 تیر 1387 ساعت 01:27 ب.ظ

خوش باشی خانومی !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد