خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

ils ont perdu

دو هفته است که تعطیل شدم و تقریبآ خونه نشین شدم چون اصلآ بیرون نمیرم.

روزا به شب و شبا به روز می رسن بدون اینکه به برنامه های ریخته شده برسم(همیشه برعکسه هر چی وقت کمتر داشته باشی به کارات بیشتر می رسی)

اینروزا هم که فوتباله و ما هم درگیر شدیم تا دور روز پیش نمی دونستم کدوم کشور تو آسیاس کدوم تو اروپا اما حالا دیگه آدم شدم big grin

شنبه که بازی ها شروع شد مصادف بود با شهادت حضرت فاطمه ما هم از مجلس برمی گشتیم گله ای از خانوما با لباسای سیاه دم در منتظر آقایون ایستاده بودیم مردم هم از برد پقتوگل مقابل توقک شادی میکردن ما رو که دیدن "دزوله توقک" گفتن فک کردن ما ترکیم...

برین واسه عمتون متآسف باشین اگه کسی دوروبرم نبود می رفتم خرشو می گرفتم میگفتم ایران خودمون هم برده(جون خودم!!!big grin)

دیشب هم بازی میزبانمون بود با همون توقک...بیچاره ها چقدر تدارک دیده بودن ها کلی تیپ زده بودن و وسایل جهت شادی و بردشون با خودشون آورده بودن طفلکی ها امیدشون بر آب شد قیافه هاشون بعد بازی دیدنی بود رنگ ها رو صورتا ماسیده،‌لب و لوچه ها به طرف پایین، شونه ها افتاده، پرچم ها روی زمین کشیده...

حیف شد ها باختن میخواستیم دیشب یه کم شاد بشیم از شادی مردم معلوم نیس اگه می بردن چی کار می کردن...

اینم یه عکس از همون خوش تیپا

 وقتی داشتم ازشون عکس می نداختم کلی زوق زدن معلوم نیست اگه عکسو اینجا ببینن چی کار می کننbig grin

 

نظرات 15 + ارسال نظر
عمو سیبیلوو 23 خرداد 1387 ساعت 08:23 ب.ظ http://amosibilo.blogsky.com

سلام

هومته نانم ( یسنا 2/35-7/41-20/68 . همچنین پایان هر یک از آفرینگان ها )

زوت هومته نانم هوخته نانم هورشته نانم .
یدچا ان یدچا ورزیمنه نانم چا
واورزنه نانم چا مهمی ائی بی جرتار
مهمی نئه نه استار یثه نا وهونانم


ترجمه :

از اندیشه های نیک . از گفتارهای نیک . از کردارهای نیک – که در اینجا و دیگر جاها ورزیده می شود و ورزیده خواهد شد ستایش گر باشیم .
کوشا باشیم هم چنین از برای نیکی ها .

سوگل 23 خرداد 1387 ساعت 08:36 ب.ظ

عزیزجان درس نداری تو؟؟؟؟

دخترک 24 خرداد 1387 ساعت 01:27 ب.ظ http://vava.blogfa.com

doostam mer30 ke tabrik gofti kheily kheily khoshhalam kardi ajijam. manam etefaghan kheily yade on roozamoono ke baham boodim mikonam,ishala dobare ddore ham jam shom.man montazere kadot mimoonamaaaaaaaaaaaaaaaa:)

دخترک 24 خرداد 1387 ساعت 01:30 ب.ظ

are goftam jashne weblogam siah nabashe.khoob shode?????/
rasti mobarake tatilit.khosh migzare??
darsa chi shod???

manam alan tatilie emtehanas ta dasr bekkhoonam ke 24 june emtehanamo bedam ta 1 mah tatil shma.
doostam doa kon hamaaro ghabool sham

سایه 24 خرداد 1387 ساعت 02:26 ب.ظ

چقدر این شکلکات گوگولن :ی مردم از خنده !!

توقک یعنی چی اونوقت؟

وقتی تو وبلاگ پریا نوشتم همه اینجا نگاه می کنند شکلم به تو مثل همین شکلکه بود:ی :ی

عکستم چرا نمیاد اونوقت؟!!!!!!!!

من نتیجه بازیه سوئیس - ترکیه رو نفهمیدم چی شد :ی

تو که میدونی من فقط پرتغالم ! کریستنو رونالدو :ی :ی

سایه 24 خرداد 1387 ساعت 02:28 ب.ظ

من چه خنگم اینطوری که نوشتی معلومه اینگار توقک برنده شده و سوئیس باخته :ی توقک هم میشه ترکیه باز دوباره چه خنگم :ی

سایه 24 خرداد 1387 ساعت 02:30 ب.ظ

آبجی راستی پقدو یعنی چی :ی

سایه 25 خرداد 1387 ساعت 02:22 ب.ظ http://taak.blogsky.com

آقا من این عکسه رفته رو عصابمااااااااااا

سایه 25 خرداد 1387 ساعت 11:46 ب.ظ http://taak.blogsky.com

میگم فاطمه این دخترا با این نگاه بی تفاوت کاملا معلومه که چقدر ذوق زدن!! مخصوصا وسطی:ی

رئوف 26 خرداد 1387 ساعت 09:47 ب.ظ http://raoof-v86.blogsky.com

سلام
خوبید؟
وبلاگ زیبایی دارید. البته اونا همیشه الکی خوشن.
موفق باشی.

سادات 1 تیر 1387 ساعت 12:52 ق.ظ http://balaqalola313.blogfa.com

سلام
در دنیا آدمهایی هستند که به ظاهر زنده اند، نفس می کشند، راه می روند،حرف می زنند، زندگی می کنند، اما در حقیقت اسیر دنیا، برده زندگی وذلیل حوادث هستند.اینان برای آنکه نمیرند، آنقدر خود را کوچک می کنند که گویا مرده اند.اما انسانهای آزاده، ممکن است کوتاه زندگی کنند، ولی تا آنجا که زنده هستند، به راستی زندگی می کنند وبا اختیار خود نفس می کشند، محکوم اراده دیگری نیستند ودیگران تسلیم او هستند.(شهید مصطفی چمران)

با یاد وخاطره شهیده اکرم عسگریان بروزم.شما هم با تشریف فرمایی خودتان مهمان شهدا باشید.

با دعا برای فرج
یاعلی

سایه 1 تیر 1387 ساعت 12:59 ق.ظ http://taak.blogsky.com

بنویس بابا! باز مهمون میخواد برات بیادااا!! ببین باز ما رو یادت نره که خودت میدونی!!

دخترک 6 تیر 1387 ساعت 04:20 ق.ظ http://vava.blogfa.com

salam ajijam.khoobi???????? enghade delam barat tange. dirooz dashtam namehayi ke too madrese beham midadimo mikhoondam che ghade khooob bood vali delam barat tang shod kheily.

rasti man emtehanam tamoom shod. dige up mikonam. alanam upam

سوگل 6 تیر 1387 ساعت 08:52 ب.ظ

فاطمه جون اگه آپدیت نمیکنی ، حداقل «دو هفته است که تعطیل شده ام ...» و بکن : یک ماه و اندی است که تعطیل شده ام :دی

ღ ♥ ĐĄRk PrĬŊCeSs ♥ ღ 12 تیر 1387 ساعت 12:24 ق.ظ


بس کن بابا.. خودت رو خفه کردی با این مهمونات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد