خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

نمی دونم چرا تمام چشمه هام خشکیدن؟

نمی خوام اینطور باشم اما شدم، این دو هفته ای که گذشت واقعآ نمی دونم چی کار کردم اصلآ حوصله هیچ کاری رو نداشتم...

می شینم پای میز که مثلآ درس بخوانم اما فقط به نوشته ها نگاه می کنم،می شینم پای تلوزیون و بی هدف کانال عوض می کنم، ورق سفید میزارم جلوم که نقاشی بکشم و یا نقاشی نیمه تمام رو کامل کنم اما هیچی پیش نمیبرم، هی به کامپیوتر نگاه می کنم که بیام روشنش کنم بعد می گم خب که چی؟

هزار بار بلاگ اسکای رو باز کردم که آپ کنم اما دریغ از یه کلمه...

می دونم این حال و روز گذریه اما واسه خودم نگران شدم و برای اینکه یه کاری کرده باشم دیروز برای اولین بار به تنهایی رفتم خریداما فکر کنم از موضوع خرید حسابی حوصلم باز شده بود چون هر چی می دیدم می خواستم بخرم اما وقتی نگاهی به کیف پول خالیم انداختم گفتم بهتره همون بی حوصله بمونم

ولی جدی باید قدر این روزا رو بدونم چون دیگه تکرار نمی شن...

 

نظرات 10 + ارسال نظر
رئوف 11 اردیبهشت 1387 ساعت 10:31 ب.ظ http://raoof-v86.blogsky.com

سلام
وب زیبایی دارید.
اسم وبلاگ شما من رو به یاد بچگی هام انداخت چون اون موقع یه کاست موسیقی به نام خوابهای طلایی داشتم که تراکهای بسیار زیبا و آرامش بخشی برای خوابیدن داشت.
موفق باشی.

مرتضی 12 اردیبهشت 1387 ساعت 07:30 ب.ظ http://Ahlebait.blogsky.com

به نام خدا
سلام دوست عزیز
دوباره آپ کردم و از این به بعد منظم خواهم بود انشاالله
اگه دوست داشتی یه سر بهم بزن خوشحال میشم
موفق و شاد و سلامت باشی

برای شادی و سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) 3 صلوات بفرستید

سحر 13 اردیبهشت 1387 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام
مواظب خودت باش عزیز ... واقعا این روزا دیگه برنمیگرده

سایه 14 اردیبهشت 1387 ساعت 01:47 ب.ظ

تو کیف پولت خالی باشه ؟!!!! جون عمه ات :ی

بله دیگه جواب تلفن رو هم حوصله نداری بدی منه طفلک با هزار امید و آرزو زنگ میزنم و اون چشمه هات رو می ببینم منم دپ میشم.

دخترک 16 اردیبهشت 1387 ساعت 07:19 ق.ظ http://vava.blogfa.com

Salam doostam,khoobi????????/chi shode??khoda nakone cheshmehat bekhoshنث
albate darket mikonam .chon manam chan hafte pissh haminjoori shode booddam. daghighan haminjoori.
koliam delam bara khaharam tang shode.hatman to ham hamintori.
manam daghigh mesle to pa shodam tanha raftam kharid.koli too roohiam tasir dasht.
rasti che ghade mesle hamimaaaaaaaaaaaaaa
emrroz yade madrese oftade boodam ke che ghad bazi vaghgta ba ham ghahr mikardimmmmmmmm va zzood 2 bare ashti.che khosh migzasht madrese..aslan fekresho nemikardam ke ye rroz delam bara madrese tang she.fek kon

سایه 16 اردیبهشت 1387 ساعت 07:32 ب.ظ

سلاممم..
این دو روز به چرت و پرت گفتن عادت کرده بودم فکر کردن بازم میای کلی هم صبر کردم اما زهی خیال باطل :ی
تو دیگه تند تند بنویس حداقل

بارون 18 اردیبهشت 1387 ساعت 06:38 ب.ظ

منم به همین حالتا دچار میشم بعضی اوقات D:
در ضمن ممنوم،مرسی...مامانم دیگه ایشالا میاد،ما از تنهایی درمیایم.

سایه 20 اردیبهشت 1387 ساعت 11:05 ق.ظ

ای بابا ..
اتفاق جدید؟ خبر جدید؟ چیزی نشده؟

دخترک 25 اردیبهشت 1387 ساعت 02:19 ق.ظ http://vava.blogfa.com

doostam biaa upammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

[ بدون نام ] 29 اردیبهشت 1387 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.zeynab73.blogsky.com

منم گاهی اینطوری میشم نمی دونم خستگی یا بی حوصلگی.
فکر کنم حق باتو باید قدر این روزا رو بیشتر بدونیم.
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد