خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

فرشته کوچولو به آرامی چشماشو می بنده و به خواب میره...

میره به دو فرشته ای که منتظرشن بپیونده...

 

 نمی خوام دوباره بنویسم چی شد و چی گذشت...

اما همین که با فاصله چند سال همه چیز تکرار شد، همه چیز....

نظرات 8 + ارسال نظر
دخترک 21 فروردین 1387 ساعت 01:12 ب.ظ http://vava.blogfa.com

fateme to che ghade ghashang minevisi akheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

دخترک 24 فروردین 1387 ساعت 05:34 ق.ظ http://vava.blogfa.com

inam faghat be khatere shoma,,,op kardam montazeretam

بارون 25 فروردین 1387 ساعت 02:35 ب.ظ

نه که فکر کنی یه سر سوزن معرفت ندارما،نه !
تازه زودتر از تو هم فهمبدم.اولش نمیخواستم من خبر بد بدم بعدش دیدم نمیشه زنگ زد و تسلیت نگفت که.بد ترسیدم هوایی بشی،دلت بگیره.خدا رو خوش نمی اومد.اینجا هم هر چه قدر منتظر شدم لباس سیاه در بیاری نشد.بوی گلاب و خرما و ....
بعضیا تکن،خرماشونم خود خدا درست میکنه.
گل محمدی رو هم خود خدا از آسمون گلابش میکنه.

عطیه!! 25 فروردین 1387 ساعت 08:42 ب.ظ

تو احیانا خواهری به اسم من داری؟
نه بعید میدونم :ی
به دلم مونده یه بار یه جایی یه اسمی از من ببری )):
میگفتن خاک سردی میاره راست میگفتن ( خاک غربت:ی)
اینا رو که میخوندم باورم نمیشد که خودتی :ی یه نمه بزرگ شدیاا

عطیه!!! نمردیم و دیدیم یه بار وطن فروشی نکردی و اسمت رو نوشتی...
احیانآ ما چقدر شبیه به همیم همیشه من می گفتم هیچ جا اسمی از من نمیاری!!

دریا 26 فروردین 1387 ساعت 08:30 ب.ظ

من هم گریه کردم ...

سایه :ی 26 فروردین 1387 ساعت 11:17 ب.ظ

http://www.frenchassistant.com/
این سایته خیلی باحاله
( آموزش زبان فرانسه ست) .. حتما عضو شو ..
البته شاید چون ثبت نامش و شروع درس انگلیسیه اولش برات مشکل باشه اما نا امید نشو وقت بزار روش..

* من اقلا اشاره میکردم که یه خواهری هم دارم :ی

سایه 29 فروردین 1387 ساعت 10:08 ب.ظ

ایدی یاهوت چیه؟

مداد رنگی 30 فروردین 1387 ساعت 08:05 ب.ظ http://912.persianblog.ir/

همین الا پاشو بیا اینجا یا میزنم تو سرت!
پسورد:۱۲۳۱۲۳۱۲۳

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد