خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

بوی بهار می آید...

ساعت داره با تیک تاکش بهم می فهمونه که آخرشه چند ساعت بیشتر نمونده...

چند ساعت بیشتر نمونده تا صدا از نقارخانه حرم امام رضا بلند می شه و شروع سال تازه رو نوید می ده...

 

حالا می فهمم که چقدر با سعادتن کسایی که خودشونو واسه لحظه سال تحویل به حرمش میرسونن...یادم میاد اون شلوغی لحظه تحویل سال ، همه با امیدی میاد پیشش حتی شده از دور فقط چشمشون به اون گنبد طلایش بیافته، کافیه....

 

این سه سالی که تو مشهد زندگی کردم بهترین سالهای عمرم بود که همشو مدیون امام رضام چیزایی بدست اوردم و چیزایی فهمیدم که واسه ادامه زندگیم خیلی لازم بود....

خدایا وقتی به دور و اطرافم نگاه می کنم مشکلات بقیه رو می بینم می فهمم  هیچی کم ندارم هیچی غم ندارم همه چی بهم دادی همش اینه که تورو دارم....خدایا شکرت...

خدایا من مشکلی ندارم اما... هستند کسایی که نمی دونن شب عید کی میاد....

خدایا دلشونو شاد کن....مخصوصآ خاله رو، نمی دونم چه حکمتی تو کارته اما هر چی هست می دونم که تو صلاح همه رو می خوای اما این شب عیدی دلشو روشن کن.... 

سال خوبی بهم هدیه دادی اگر چه من خوب تا نکردم اما تو کریمی.....

 

سال نو رو به تمام عزیزانم تو ایران و هر کجای این کره خاکی تبریک می گم و آرزو می کنم سال خوب و پر برکتی داشته باشینAnimated Emoticons

 

نظرات 8 + ارسال نظر
زینب 29 اسفند 1386 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.zeynab73.blogsky.com

سلام فاطمه جان
این نوشته ات چیزی برای من نبود جز دل تنگی،دل تنگی حرم امام رضا(ع)خیلی خیلی دلم خواست که سال تحویل اونجا بودم...
خدایا!
خوش به حالت سه سال مشهد بودی!
یا علی
لحظه تحویل منو فراکوش نکنیا!!

منیره 29 اسفند 1386 ساعت 09:51 ب.ظ

ساله جدید همه چیزش جدیده
روزای جدید. ماههای جدید. اتفاقای جدید.ادمای جدید.
افکار جدید.خدای جدید
اما اصل همیشه اصل می مونه
قدر این همه چیزای جدیدو بدون و قدر کهنسالی اصلتو هم بدون
امید وارم در سال جدید یک قدم به اون هدف نهاییت نزدیک بشی

سحر 1 فروردین 1387 ساعت 12:37 ق.ظ http://raniin.persianblog.ir

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد

با آرزوی سالی خوش...

پسری با چشمان آبی 1 فروردین 1387 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.sasanik.blogfa.com

سلامممم
بهار بهترین بهانه برای آغاز وآغاز بهترین بهانه برای زیستن
پس....
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام
********سال نو مبارک********
ــــــــــــــــــــــــ
راستی عیدی من به تو ...
یک شاخه رز سفید ؛همراه با یه دل پر مهر
به پاس همه مهربونی هات و همراهیت
ـــــــــــــــــ
تاااااااا سال جدید.

مرتضی 1 فروردین 1387 ساعت 08:13 ب.ظ http://ahlebait.blogsky.com

به نام خدا
سلام دوست عزیز
عید شما مبارک و میلاد آخرین پیامبر مهر و رحمت را خدمت شما و همه تبریک عرض میکنم با آخرین آپ در خدمدتون هستم.
التماس دعا

برای سلامتی و شادی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) 3 صلوات بفرستید.

دخترک 3 فروردین 1387 ساعت 04:44 ق.ظ http://vava.blogfa.com

salam azizam.khoobi?sle not mobarak.ishala sale dige khaharet ham pishet bashe.azizam opet ham kheily ghashang bood.omidvaram har moshkeli ham bara khalat pish oomade hal she.man opam.biaaaaa.rasti nagofti che moshkeli barat pish oomade?????????????????/

دخترک 4 فروردین 1387 ساعت 05:03 ق.ظ http://vava.blogfa.com

salam khanoomii.be salamati belakhare didish .chi mikhoone???ma ke ye safare 1 rooze raftim.akhe man dars dashtam.rasti kelas tarahi ham jozve darsamoon too unie.chera natooni beri uni?mage bara di... tahsilati nadaran????rasti man opamaaaaaaaa dobare

وحید حسینی 4 فروردین 1387 ساعت 03:28 ب.ظ http://mahnamehonar.blogfa.ir

اینجا،بغل گوش امام رضا،خیلی وقته بهش سر نزدم
خیلی خوبه که اون سه سال مشهد اینقدر واسه ت به یاد موندنیه،حتی نماز خوندن هم برام زورکی شده...
گمونم خدا میونه ی خوبی با اهل قلم نداره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد