خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

مثلآ داره عید می شه! چقدرم که ما توی حال و هوای عیدیم.

این هفته که گذشت بدترین و سخت ترین هفته بود (هم صبح کلاس داشتم هم بعد از ظهر)حسابی عصبی شده بودمat wits' end - New!

اما عوضش امروز آخرین روز کلاس بود و استادم می خواست واسه تعطیلات عید پاک بره به کشورش و  آخر کلاس کشورشو واسمون معرفی کرد و ما هم قراره بعد تعطیلات درمورد کشورامون توضیح بدیم...

حالا اینا رو ولش ، استاد داشت گرامر درس می داد که به کلمه mimijupe برخورد کردیم یکی از دخترا پرسید یعنی چی، استاد هم ورداشت پای تخته یه دختر با یه دامن خیلی کوتاه کشید همه شروع کردن به خندیدن (آخه دامنش خیلی کوتاه بود!big grin)

یکی از این پسرا هم برداشت گفت "elle a un cul magnifique" (روم سیاه ولی روم نمی شه معنیشو بنویسم) استاد هم پرو تر از این حرفا برگشت دامن دختررو کوتاه تر کشید دیگه کلاس از خنده منفجر شده بود، همه اینطوری می خندیدن Smiley Emoticonsاما من اینطوریSmiley Emoticonsآخه خجالت می کشیدم، بابا اینا خیلی پروراند (هم می خواستن بخندم هم خجالت می کشیدم)

خواهشن واسم دعا کن praying آخه به یک مشکلات خیلی اساسی برخوردم که ممکن باعث بشه چند سال از زندگیم عقب بیافتم.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دریا 27 اسفند 1386 ساعت 11:20 ب.ظ

خدا خودش مشکلات از سره راهه همه بنده هاش برداره ... سال نو پیشاپیش مبارک!!!!

فهیمه 29 اسفند 1386 ساعت 10:02 ق.ظ

salam azizammmmmmmmmmmmm.khoobi?????????che khabar?eidet pish pish mobarak bashe azzizam.up mikoni khabaram kon khanoomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.chi shode azizam che moshkeli pish oomadeeeeeeeeeeee?????/
are in kharejia rooshoon ziade chan rooz pish kelas tarahim ye etefaghi oftad ke badan behet migammmmmmmmmmm.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد