خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

او خواهد آمد...

دو سه روزه بد جوری دلم هواتو کرده باز دوباره هوس گرمیه نگاتو کرده

دو سه روزه باز دوباره تو به خوابم نمی یای به سراغ این دله خونه خرابم نمی یای

هر جمعه دارم من با خودم می گم که امروز تو میای اما وقتی که دیگه غروب می شه دلم می دونه نمی یای

 هر غروب جمعه من با یه سبد یاس پر پر می شینم منتظرت تا تو بیایی از سفر....

.....

این شعر رو وقتی می ذارم تو گوشم که دلم می خواد زار بزنم...چند وقته چشمام دوست دارن بارونی بشن و سیل ببارن...آخه واقعآ انگار حرف دل آدمو می زنه چقدر صبر تا کی که بیایی!

....

تا حالا به واژه او خواهد آمد قشنگ دقت کردی!؟ یه جوری آرامش خاصی به آدم می ده بلاخره میاد یه روزی همه چی تموم میشه انتظار انتظار انتظار.....

او خواهد آمد...

ترسم که بیایی و من آماده نباشم...

غم از دل برود چون تو بیایی...

امان ز لحظه غفلت که شاهدم هستی...

گل همیشه بهارم خدا کند که بیایی...

و او تاریکی را خواهد شکافت...

این جمله ها را پایانی نیست

......

از خودم بدم اومده بدجوری دچار زرق و برق شده بودم تو یه فروشگاه در حال پرو یه لباس بودم و آهنگ آنچنان بلند بود که تو قلب آدم کوبیده می شد در حال بررسی لباس بودم که صدای موبایلم در اومد یک اس ام اس بود "ما الان تو نماز امام زمانیم نمی دونم چی شد که یکدفعه یادت افتادم همیشه دعات می کنم و به یادتم"

خدای من مگه امروز چند شنبه است؟!

وای نگو که پنجشنبه اومد و من نفهمیدم....من باید کجا باشم و الان کجام!؟

خیلی شرمنده شدم و از خواب بیدار....

خدایا منو ببخش....

 

نظرات 8 + ارسال نظر
عبدالحقیر 29 بهمن 1386 ساعت 02:25 ب.ظ http://tasepideh.blogfa.com

سلام
اومدنه جمعه برای عاشق قشنگه
ولی وقتی اسب جمعه بدون سوار میاد
دلگیره
....
به من هم سربزن
یا علی

بارون 30 بهمن 1386 ساعت 07:14 ب.ظ http://baran-yasaman.persianblog.ir

سلام
من خویم،چیزیم هم نیست.جدی میگم.
تو خوبی ؟
چه قدر وبلاگت به آدم آرامش میده.چه قدر قشنگ می نویسی.
زرق و برق...راست میگی.
خوبه اونجا؟کلاسا خوب پیش میره ؟ راه افتادی؟
شمارتونو برام میل کن،بزنگم بهت.دلمان تنگ شده.


فهیمه 1 اسفند 1386 ساعت 12:29 ب.ظ http://vava.blogfa.com

salam fateme joonam.khoobi khanoomi???????akheyyyyyy azizam che ghade ghashang neveshte boodi..manam hes mikonam az in chiza door shodamm :(
azizam be manam sar bezan.man opama.

دایی جون 2 اسفند 1386 ساعت 01:06 ب.ظ

چه انتظار عجیبی! توبین منتظران هم عزیز من جه غریبی! عجب تر که چه آسان نبودنت شده عادت . چه بی خیال نشستیم نه کوششی نه وفایی. فقط نشسته و گفتیم خدا کند که بیایی...

چشمام درست میبینه؟؟!! داییییییییی.......
بابا چه عجب صفا اوردین میگفتین یه گوسفندی چیزی می کشتیم:دی
خوش گذشت؟ زیارت قبول! جای ما خالی! ای بابا می گفتین یه التماس دعا بگیم اینم خرج داشت!؟
این نیز بگذرد...
راستی لطفآ فارسی sms بزنید D: ما انگلیسی حالیمون نمی شهp:

مجرم 5 اسفند 1386 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.moharam.sub.ir

السلام علیک یا ابا عبدالله

یکی از همه 9 اسفند 1386 ساعت 12:02 ق.ظ http://alshiatalk.com/vb

سلام
درود
و سپاس
وبلاگتون فوق العادست، دست مریزاد.
دو سه روزه بد جوری دلم هواتو کرده باز دوباره هوس گرمیه نگاتو کرده
دو سه روزه باز دوباره تو به خوابم نمی یای به سراغ این دله خونه خرابم نمی یای ...
شعرش حرف دل خیلی هاست... می تونم یه خواهش ازتون داشته باشم و اون اینکه برای من این شعر رو که نمی دونم اسم خوانندش چیه و کیه رو بفرستید حالا یا بصورت ام پی تری و یا اینکه لینکی برای دانلودش معرفی کنید و یا حداقل برام اسم خواننده و اسم شعر رو بنویسید، منتظر ایمیلتون هستم.
با تشکر قبلی

مرتضی 9 اسفند 1386 ساعت 12:52 ب.ظ http://ahlebait.blogsky.com

به نام خدا
سلام عرض میکنم خدمت شما دوست عزیز
اربعین سید و سالار شهیدان اما حسین (ع) را خدمت امام زمان (عج) و تمام دوستداران عاشقان آن حضرت تسلیت عرض میکنم

انشاالله در دنیا از زیارت و در آخرت از شفاعت آن حضرت بهرمند شوید.

به امید دیدار

حضرت مهدی(عج) یارتان خدای مهربان نگهدارتان
براى شادى ، سلامتى و تعجیل در فرج امام زمان (عج) 3 صلوات بفرستید

فهیمه 10 اسفند 1386 ساعت 04:43 ب.ظ http://vava.blogfa.com

salam fatme joonam.khoobi???????man opam.zood biaaaaaaa

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد