خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

و باز نوای آشنای لبیک می آید

دوباره موسم حج اومد دل آدمو راهی مکه کرد نمی دونی چه صفایی داره؟ اصلآ باورم نمی شه یه روز بین این همه جمعیت بودم و حج به جا می اوردم  آخ که چقدر دلم می خواست الان اونجا بودم و با همه سفید پوشای دیگه لبیک می گفتم...

تا وقتی نرفتی می گی ای خدا کی قسمتم می کنی تا خونتو ببینم؟ اما وقتی بری دیگه هر ساله دوست داری اونجا باشی...

می گن بالاترین گناه حاجی ها اینکه وقتی از سفر برگشتن  فکر کنند که هنوز پاک نشدن...

اون گناه  ها چهار ساله پیش ریخته اما من دوباره چهار ساله که روی شونه هام احساس سنگینی می کنم و گناهام روز به روز داره بیشتر می شه... خدا یعنی دوباره این فرصت بهم می دی؟!

لبیک اللهم لبیک لبیک لا شریک لک لبیک ان الحمد و النعمت لک و الملک لا شریک لک لبیک

روز عرفه هر جا رفتیم منو یاد کنید اونایی که می دونم میرین حرم امام رضا یادتون نره ها....

 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
علی 26 آذر 1386 ساعت 05:38 ب.ظ http://roozebaad.blogsky.com

سلام عزیزم
تو گنهکار نیستی و نباید چنین احساسی بکنی چون کسی که اهل این حرفاست و این جملات زیبا از دهنش در میاد هیچ وقت اهل گناه نیست و در ضمن همه جا خانه ی خداست مهم اینکه با دلی صاف بتونی خدا رو در همه ی کاینات حسش کنی تو با خونه چیکار داری وقتی که صاحبخونه رو پیش خودت داری؟
البته حق با شماست اونجا همه چی رو میبینی انگار که صحرای قیامت هست عاری از همه چی فقط تو و خدا ، و درسته ،آدم اونجا بهتر میتونه منهای تمام تعلقات این جهانی خودشو در محضر خدا حس کنه اما کاش خدا به انسان اون توانایی و صفای دل رو عنایت بکنه تا او رو هر چه ملموس تر در پیش خود احساس کنه البته به قول شاعر : دل به دست آور که حج اکبر است از هزاران کعبه یک دل بهتر است ، پس به یاد انسانهای محروم از همه چی باشیم که بهتر نوع حج است
موفق باشی
بای

سارا آزاد 26 آذر 1386 ساعت 06:09 ب.ظ http://ghasreyakh16.blogfa.com

سلام
توهم هرجا هستی منو دعا کن
ما میخوایم بریم قم
امیدوارم که حضرت معصومه بطلبه

نفیسه 27 آذر 1386 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام فاطمه جون.منم هر دفعه که حاجیا رو تو تلویزیون می بینم با حسرت یه آهی می کشم منم خیلی دلم می خواست الان اونجا می بودم مخصوصا اینکه امام زمانمونم هم اینجاست.ولی ما بجاش می ریم حرم امام رضا جات خیلی خالیه مطمئن باش حتما به تو هم هستیم

فهیمه 28 آذر 1386 ساعت 04:34 ق.ظ

fateme joon vaghean delam havaye makaro kard vaghti ino khoondam.
dastet dard nakone.
mano doa konia.

مرتضی 28 آذر 1386 ساعت 02:59 ب.ظ http://Ahlebait.blogsky.com

به نام خدا
سلام خواهر عزیزم
ازتون خیلی ممنونم که بهم سر زدید و در مورد عکس نظرتو رو گفتید من هم جواب عکس رو همراه با یه مطلب زیبا در وبلاگم قرار دادم اگه بیایید و مطالعه کنید خیلی خوبه
در ضمن با اجازتون چون وبلاگتون خیلی قشنگ بود لینکتون کردم

برای سلامتی شادی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) ۳ صلوات بفرستید.

به امید دیدار

مهدی (عج) یارتان خدا مهربان نگهدارتان

زینب 10 دی 1386 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.zeynab73.blogsky.com

باباایول خونه ی خدا رفتی.
منم نمی دونم چراایام حج دلم یه جوری میشه!!نه مثل تو نیستم که یه بار رفته باشم.
خب مکه نشد یه جای دیگه برو ولی خداان شاالله دوباره قسمتت کنه.
فعلا

سلام
انشاالله خدا جواب لبیک ها رو بده .و حاجیان دست از پا دراز تر بر نگردن.
منهم بروز کردم یه سری بزن
موفق باشی

فهیمه 13 دی 1386 ساعت 01:45 ب.ظ

SALAM FATEME JUN.KHOOBI?
SALE NOYE TO HAM MOBARAK BASHE. INJA KE TOO CANBERRA KHEILY ATISHBAZI NAKAARDAN. VALI MA AZ SHANBE TA DIROOZ MELBOURNE BOODIM KE BARA SALE NO ATISH BAZI KARDAN KE JAT KHALI KHEILY GHASHANG BOOD.
RASTI IN CHAND ROOZE KHEILY MONTAZERET BOODAM NAGOO COMPUTERET KHARAB BOODE.
ISHALA KHOSH BEGZARE BEHET TATILAT. MAN KE TA 2 MAH DIGE TATILAM.
BAZAM BEHEM SAR BEZAN

فهیمه 16 دی 1386 ساعت 01:14 ب.ظ

SALAM FATEME JUNAM.KHOOBI????????CHE KHABARA?MER30 AZ TARIFET OON GHALEB GHABLIE KHEILY SARD BOOD BARA HAMIN AVAZESH KARDAM.DELE DIVOONE HAMASH BAHOONE NEMIGGIRE INO YE JA DIDAM KHOSHAM OOMAD NEVESHTAM:D.KHAHARE MAN HANOOZ INJAST.KHAHARE TO CHI?MANAM BAZI VAGHTA HOSELAM SAR MIRE VALI INJA YE DOOSTE KHOOB PIDA KARDAM KE BABASH HAMKARE BABAME(ALBATE BE PAYE TO KE NEMIRESE) BAAD DIGE KOLI DOOST SHODIM BA HAM MIRIM BIRRON ,KHOOBE JAT KHALI.BAZAM BIA.BYEBYEEEEEEEEEEEEEEEEE

فهیمه 19 دی 1386 ساعت 05:52 ق.ظ

salam fateme junam.khoobi?mer30 behem sar zadi.tarjome kardam matn englisiaro bia bekhoonesh.tarjomash too edameye matlabe.inja ke tabestoone hava koli garme jat khali

با سلام به دوست خوبم

یاس می گوید "حسین"
احساس می گوید "حسین"
ساقی لب تشنگان عباس می گوید "حسین"
مست می گوید "حسین"
سرمست می گوید "حسین"
ساقی کرب و بلا تا هست می گوید "حسین"
خاک می گوید "حسین"
افلاک می گوید "حسین"
هر کسی که خورده شیر پاک می گوید "حسین"
یا حسین

امیر متین 22 دی 1386 ساعت 03:09 ب.ظ http://asheghmatin.blogfa.com

مرا در پشت خیمه های کربلا

در پس میدان نبرد میان مردان کفر و مردان خدا در نینوا

با یاران این صحرای عشق و وفا

فریادیست از یک غم بی انتها

فریادیست از جنس آه و اشک بر این کرب و بلا

آه بر نفس خویش و تقاضای بخشش از مولای ما

تا گنبد خونین سرزمین پیروزی خون بر تیغ دشمن در کربلا

فریادی از جنس اه خواهرواشک یتیمان غریب نینوا

فریاد زینب بر برادر از ته دل که ای برادر پیشم بیا

فریاد دخت عزیز پدر پس کی آیی به نزدم ، هستی کجا ؟

فریاد عباس قهرمان و یار برادر در میدان نبرد با شیاطین و اهل جفا

فریاد اصغر از تشنگی و سیراب او از خون و شهادت در را ه خدا

فریاد یاران از سوز آتش دشمن برای نصرت دین خدا

آری و فریاد هل من ناصر ینصرنی در این راه خدا

فریاد عطر لا له های خونین پر از عشق شهادت

در آتش سوز عشق آن عاشقان راه خدا

---------------------------------------[گل]سلام بر حسین[گل]-------------------------------------------

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد