خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

خوابهای طلایی

پروردگارا در خانه فقیرانه خود من چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری که من چون تویی دارم تو چون خودی نداری

اجی مجی لا ترجی

یک زوج در اوایل ۶۰ سالگی، در یک رستوران کوچیک رمانتیک سی و پنجمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفته بودن. ناگهان یک پری کوچولوِ قشنگ سر میزشون ظاهر شد و گفت:چون شما زوجی اینچنین مثال زدنی هستین و درتمام این مدت به هم وفادارموندین ، هر کدومتون می تونین یک آرزو بکنین. خانم گفت: اوووه ! من می خوام به همراه همسر عزیزم، دور دنیا سفر کنم. پری چوب جادووییش رو تکون داد و اجی مجی لا ترجی دو تا بلیط برای خطوط مسافربری جدید و شیک QM۲ در دستش ظاهر شد. حالا نوبت آقا بود، چند لحظه فکر کرد و گفت: خب، این خیلی رمانتیکه ولی چنین موقعیتی فقط یک بار در زندگی آدم اتفاق می افته ، بنابراین، خیلی متاسفم عزیزم ولی آرزوی من اینه که همسری ۳۰ سال جوانتر از خودم داشته باشم. خانم و پری واقعا نا امید شده بودن ولی آرزو، آرزوه دیگه !!! پری چوب جادوییش و چرخوند و……… اجی مجی لا ترجی و آقا ۹۲ ساله شد!

پیام اخلاقی این داستان مردها شاید موجودات ناسپاسی باشن ، ولی پریها… مونث هستند !!!!!!!!

 

این متن و توی یه سایت خوندم خیلی قشنگ بود....کلی خندیدم....                   

نظرات 6 + ارسال نظر
نوکر امام زمان 17 آذر 1386 ساعت 08:04 ق.ظ http://HADDADEH.BLOGFA.COM

سلام فاطمه خانم
داستان زیبائی را کپی کردی.
ولی فکر نکنم آنقدر که شما هم فرمودید مردها ناسپاس باشند.
شما خودت عرض کردی این داستان رو .
پس داستان زاده تخیلات است و به آن امیدوار نباش.
یا علی

نفیسه 17 آذر 1386 ساعت 06:14 ب.ظ

چه مرد بی جنبه ای ولی انصافااکثریت مردا تو این جور لحظه ها خود واقعی شون رو نشون می دند.چه کار می شه کرد زیاده خواهی تو ذاتشونه.متنت جالب بود

دریا 19 آذر 1386 ساعت 09:58 ب.ظ

:D eyval baaaaaaaa
u ham???

فهیمه 22 آذر 1386 ساعت 11:11 ق.ظ http://vava.blogfa.com

salam fateme joonammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
khoobi?belakhare veblog dorost kardam.inam adresesh.bia too veblogama.rasti vebloget kheily khoobe azizam.daste ma tazevareda ro ham begir.

زی زی 12 دی 1386 ساعت 08:31 ق.ظ http://nanazaza.blogfa.com

سلام بر شما
دوست خوب دیگه ترک ما کردی و احوالی از م نمیگیری .
هر کجا هستی سالم و تندرست باشی.
انشاالله که خدا دوباره شما حاج خانم رو بطلبه و بری حج .
البته منو حتمآ دعا کنیدااااااااا
یا حق

کامی 16 بهمن 1386 ساعت 05:47 ب.ظ

البته داستان جالبیه ولی نتیجش درست نیست
اگه پری مونث بود (فقط مونث بود) خانم رو 30 سال جوون تر می کرد چون خانوما اغلب علاقه ای ندارند از 30 بالا تر برند D:
ولی حتما فمینیست بوده و حق آقا رو کف دستش گذاشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد